Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere retea apa canal, Zona Ronat Vest, Timisoara


Anunt de participare numarul 33889/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408349/408367, In atentia: Ec. Cristina Scutariu, Ec. Maria Mezei, Email: [email protected], Fax: 0256-204177/408367, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Consiliere pt. Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retea apa canal, Zona Ronat Vest, Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str.Pelinului, str.Alexandru Donici, str.Rarau, str.Razboieni, str.Tazlau, zona Ronat vest, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de extindere retea apa canal, zona Ronat Vest, Timisoara, conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
extindere retea apa-canal in str.Pelinului, str.Alexandru Donici, str.Rarau, str.Razboieni, str.Tazlau, zona Ronat Vest, Timisoara, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 849, 113RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta are dreptul de aplica prevederile art.122 lit.j) din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 16.900 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea asocierii in caz de oferta depusa in comun.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie pe propria raspundere - art.180 din OUG 34/2006.2 Declaratie pe proprie raspundere - art.181 din OUG 34/2006;
3 Certificat fiscal - obligatii la bugetul de stat;
4 Certificat fiscal - obligatii la bugetul local;
5 Certificat constatator O.R.C.;
6 Informatii generale;
Declaratia pe propria raspundere/declaratie autentificata in fata unui notar/a unei autoritati administrative/judiciare/unei asociatii profesionale cu competente in acest sens - in cazul persoanelor straine.
7 Documentul de inregistrare ca persoana fizica/juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
8 Acorduri de asociere ( daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, mai mare decat 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte dotari de care dispune operatorul economic, (sau de la terti), considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; 2)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. 3)Experienta similara; 4)Informatii privind subcontractatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Lista dotari si modul de asigurare pe perioada derularii contractului ( se vor prezenta facturi, contracte sau conventii de inchiriere), lista a laboratoarelor utilizate pentru asigurarea gradului de compactare a umpluturii ( se va indica laboratorul ce va face incercarile si va emite buletinul de incercari);2)Ofertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, se va nominaliza Seful de santier, Conducatorul punctului de lucru si Responsabilul Tehnic cu executia, care trebuie sa fie atestat I.S.C. pe domeniile specifice lucrarilor edilitare (copie dupa atestat);3)ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani;cel putin o recomandare din parte unui beneficiar/client care trebuie sa precizeze cel putin modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractuluirespectiv;Recomandarea aferenta lucrarilor executate pentru alti beneficiari/clienti din Romania trebuie sa fie vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii, Ofertantul are obligatia de a face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani, a unui contract care a avut ca obiect executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii a carui valoare sa fie egala sau mai mare cu: 250.000lei. Se vor anexa: -procesele verbale la terminarea lucrarilor, semnate decomisiade receptie a beneficiarului de contract;
- recomandarea/certificarea de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv.Contractul, recomandarea si procesul verbal de receptie a lucrarilor se vor prezenta in original sau copii legalizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar in casieria Autoritatii contractante/virament in cont RO89TREZ62124510220XXXXX-Trez Timisoara, beneficiar: Municipiul Timisoara RO14756536
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la Curtea de Apel Timisoara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, camera 229, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408349/408367, Fax: 0256-408367
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer