Licitatie Publica - EXTINDERE RETEA APA POTABILA CARTIER BORZESTI MUNICIPIUL ONESTI
Anunt de participare numarul 112795/09.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia: Camelia Paval, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Alte servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE RETEA APA POTABILA CARTIER BORZESTI MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cartier Borzesti, Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE RETEA APA POTABILA CARTIER BORZESTI MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE RETEA APA POTABILA CARTIER BORZESTI MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 416, 224.32RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC va suplim val val daca apar lucr neprev sau similare cf OUG 34/2006 art. i sau j
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 6500 lei; Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 - Declaratie privind eligibilitatea2. Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat si bugetul asigurarilor sociale de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale pentru sediul social si sediile secundare (daca e cazul), valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulteobiectul de activitate al societatii, domeniile secundare, situatia juridica a ofertantuluisi obiectul de activitate in conformitate cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (constructii tehnico-edilitare);
7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 7 - Informatii generale privind situatia economico-financiara, ce va contine cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici 2007, 2008, 2009;9. Bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat de organele competente, in copie ?conform cu originalul? pe fiecare pagina (bilant fara pierderi).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 8 ? o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare cu obiectul contractului- conf. fisa de date achizitie.11. Formular 9 - Exp. sim.: se ceremin. 1 contract sau un cumul de max. 2 contracte de lucrari similare cu ob. contractului ce urmeaza a fi atribuit, exec./exec. in ultimii 3 ani, cu o val. min./valoare min. cumulata de 300.000 lei fara TVA;Se solicita - prezent. de doc. conf. fisa de date
12. Formular 10 - Declar. care contine inf. privind dotarile specifice, echip. tehnic nec.pt. indeplinirea contractului ? lista utilajelor din dotare cu specific.proprietarului (daca sunt proprietate sau in chirie) conf.listei consumurilor de echipamente si utilaje din oferta depusa;13. Formular 11 - Inf. privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului si ale cadrelor de conducere;Se solicita: - Lista pesonalului implicat in realizarea contractului de executie, corelata cu lista consumurilor de manopera din oferta.14. Aut. contract. sol. ca cerinta min. obligat. asigurarii de catre ofertant:
- a unui RTE pentru lucrari tehnico-edilitare;
- a unui responsabil CQ autorizat de ISC sau numit prin disp. interna a op. economic, pt. lucrari tehnico-edilitare.Pentru RTE , ofertantii vor prezenta CV si autorizatie RTE in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau contracte de prestari servicii daca nu sunt angajatii firmei;Pentru responsabilul CQ, ofertantii vor prezenta CV si autorizatie CQ in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, sau daca este cazul decizia de numire sau contracte de prestari servicii daca nu sunt angajatii firmei;15. Formular 12 - Decl. privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia, securitatea si sanatatea muncii;
16.SR-EN-ISO 9001/2001pt. constructii tehnico-edilitare sau echivalent ;17. SR-EN-ISO 14001/2001 sau echivalent;18. Formular 13- subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform cap. III din fisa de date a achizitiei si indicatiilor operatorului SEAP;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 11:00
Locul: Sala de sedinte a Municipiului Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire si copie dupa CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234 513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic la Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. 0234324243, Fax: 0234313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 14:20