Licitatie Publica - Extindere retea canalizare in municipiul Sighisoara 2
Anunt de participare numarul 49768/15.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sighisoara
Adresa postala: Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voina, Tel.0265771280, Email: [email protected], Fax: 0265771278, Adresa internet (URL): www.sighisoara.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retea canalizare in municipiul Sighisoara 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Sighisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Exindere retea canalizare in municipiul Sighisoara 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere retea canalizare in municipiul Sighisoara 2 :15 strazi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 8, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :50.000 lei. Garantia de buna executie :10% fara TVA din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut intern si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul B din documentatia de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul C din documentatia de atribuire.Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor (original) de unde sa rezulte obiectul de activitateCod Caen 4523 si 7420( nomenclatorul vechi) sau Cod Caen 4299 si 7111 (nomenclator intrat in vigoare la 01 ian 2008)Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Aceste documente se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.000.000 leiMod de dovedire : Bilanturile contabile pe anii 2004, 2005 si 2006 vizate de organele competente sau alte documente emise de autoritatile competente care sa certifice incadrarea in limita specificata mai sus. Operatorii economici infiintati in anul 2006 sau 2007 vor prezenta o estimare justificata a cifrei de afaceri pe anul 2006, respectiv 2007 din care sa rezulte ca se incadreaza in cerintele solicitate.
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completata in conformitate cu Formularul D din documentatia de atribuire.Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date formularul Edin documentatia de atribuire. In cazul in care nu exista subcontractanti, ofertantul va prezenta o declaratie in acest sens.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si a realizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 2.500.000 lei fara T.V.A. Se va prezenta copia contractului de lucrari, a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor si a procesului verbal de receptie finala (daca e cazul).
Declaratie care contine informatii privind numarul personalului angajat la data depunerii ofertei, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile de indeplinirea contractului.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si mijloacele fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului completata in conformitate cu formularul F din documentatia de atribuire.Dotarea minima obligatorie trebuie sa cuprinda : freza, excavator, miniexcavator, buldoexcavator, miniincarcator, doua placi vibratoare, mai mecanic, cilindru compactor si trei autobasculante.Certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile conform Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor ( domeniu de atestare : elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.)
Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor in vederea desfasurarii de activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria institutiei sau prin OP in contul RO36TREZ47821360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2008 12:00
Locul: Municipiul Sighisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr.1, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265269364, Fax: 0265269364
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Sighisoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel.0265771280, Fax: 0265771264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2008 09:57