Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE RETEA CANALIZARE, INCLUSIV RACORDURI, CARTIER BEREASCA


Anunt de participare numarul 109215/08.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala:  Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, int. 303, In atentia:  Corina Mihaela Ilinca, Email:  [email protected], Fax:  0244513829, Adresa internet (URL):  www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Investitii
Adresa postala:  str. Valeni, nr. 32, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100046, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Investitii, Tel. 0244/516699, int. 162, Fax:  0244/524257
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE RETEA CANALIZARE, INCLUSIV RACORDURI, CARTIER BEREASCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ploiesti, Cartier Bereasca
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de extindere retea canalizare, inclusiv racorduri, Cartier Bereasca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 19, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari similare conform art. 122, lit. j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 350.000 lei; garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat;
Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local, pentru sediul social si toate punctele de lucru prevazute in Certificatul constatator;
Certificatul de atestare privind plata contributiilor la Fondul de mediu;
Certificat de inregistrare;
Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia tipului de lucrarii supus ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului;
Documente care atesta statutul de intreprindere mica si mijlocie (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 38.000.000 lei (fara TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani;
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse licitatiei;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse licitatiei;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/echivalent pentru lucrarile supuse licitatiei;
Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul respecta conditiile de munca si protectia muncii impuse prin legislatia in vigoare;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardul privind managementul si responsabilitatea sociala SA 8000/echivalent pentru lucrarile supuse licitatiei;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardul privind managementul securitatii informatiei ISO 27001/echivalent pentru lucrarile supuse licitatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Experienta similara: executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a unui contract avand ca obiect executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, cu o valoare de minim 19.000.000 lei (fara TVA);2) Necesar minim de personal specializat: - 2 manageri de proiect;
- 2 Responsabili Tehnici cu Executia lucrarilor in domeniul IX ?Constructii edilitare si de gospodarie comunala?;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul XI ?Lucrari speciale de fundatii?;
- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare?;
- 4 ingineri (subingineri);
- 1 Responsabil cu protectia mediului atestat conform SR EN 14001/2005;
- 1 Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca certificat pentru autorizarea ?Auditarea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca? (atestare OHSAS 18001);
- 1 Responsabil in domeniul responsabilitatii sociale certificat conform SA8000/2008;
- 1 Sef de santier specializarea constructii hidrotehnice sau instalatii pentru constructii cu experienta in domeniu de minim 5 ani.3) Dotare tehnica minima: - 4 buc. cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera cu raport de inspectie;
- 2 buc. masina de frezat asfalt latime minim 1m cu raport de inspectie;
- 10 buc. mai compactor;
- 1 buc. buldozer;
- 11 buc. autobasculante de 24to;
- 6 buc. masina de taiat beton si asfalt pe o grosime de minim 20cm;
- 5 buc. buldoexcavator;
- 3 buc. excavator cu cupa.4) Prezentarea unui contract incheiat cu un operator economic cu licenta de depozitare la o groapa de gunoi a deseurilor rezultate in urma executiei lucrarilor.5) Prezentarea dotarii cu un laborator autorizat ISC de gradul II sau a unui contract de colaborare cu laborator autorizat gr. II.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10%
Descriere:
4.
Termenul de plata
10%
Descriere:
5.
Propunerea tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Ploiesti din B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care participa la sedinta de deschidere vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante si copie de pe BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este publicata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Prahova ? Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244/523265, Email:  [email protected], Fax:  0244/523265, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios, Contracte
Adresa postala:  B-dul Republicii nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer