Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere retea canalizare menajera si pluviala pe strazile Marasesti si Batalion din orasul Tg.Neam


Anunt de participare numarul 8664/04.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Targu Neamt
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Localitatea: Targu Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Punct(e) de contact: Ecaterina Iosub, Tel.0233790245, In atentia: D-nei Cojocaru Daniela Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0233790508, Adresa internet (URL): www.primariatgneamt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retea canalizare menajera si pluviala pe strazile Marasesti si Batalion din orasul Tg.Neam
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Batalion si Str.Marasesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor inlocui si se va extinde reteaua de canalizare pe strazile mentionate, in zonale unde aceasta este colmatata si unde se impune a fi extinsa, conform proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332300-6 - Lucrari de instalare de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retelele de canalizare menajera si pluviala, inclusiv racordurile la gurile de scurgere, se amplaseaza in teritoriul public si ocupa temporar suprafata de 6.030 m
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-25000 lei; Garantia de buna executie-10% din valoarea contractului de achizitie publica; C/V caietului de sarcini - 2500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea 2. Declaratia privind neancadrarea insit. prevazute la art.181 3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la data de 28.02.2007; 4. Informatii generale; 5. Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului conform Cod CAEN 45.21
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul Contabil pe anii 2005 si 2006.
2. Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de aproximativ 5.000.000 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani; 2.Lista de experienta similara in ultimii 5 ani-un contract similar de aproximativ 2.500.000 lei;
3. Declaratii privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii; 4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate; 5.Prezentarea de certificate de asigurare a calitatii;6.Prezentarea de certificate de asigurare a protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu e cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.05.2007 18:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau Numerar platit la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2007 17:00
Locul: Primaria orasului Tg.Neamt;B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;Tg.Neamt;jud.Neamt;cod: 615200;Tel: 0233/790.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegat de la Ministerul Finantelor Publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos;nr.6;Sector 3; Localitatea : Bucuresti, Cod: 030084, Romania, Tel: (+4)021.310.46.41;E-mail: [email protected];Fax: (+4)021.310.46.42;, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Tg.Neamt;B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;Tg.Neamt;jud.Neamt;cod: 615200;Tel: 0233/790.245;Fax: 0233/790508.
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;Tg.Neamt;jud.Neamt;cod: 615200, Localitatea: Tg.Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Tel.0233/790.245-123, Email: [email protected], Fax: 0233/790.508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2007 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer