Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE RETEA CANALIZARE ZONA N-E A ORASULUI PANTELIMON


Anunt de participare numarul 76255/27.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Adresa postala: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: FLORIAN MARIN, Tel.3502444, Email: [email protected], Fax: 3502442, Adresa internet (URL): www.primariapantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE RETEA CANALIZARE ZONA N-E A ORASULUI PANTELIMON
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Pantelimon, Judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si lucrari de executie - Extinderea retelei de canalizare in zona de N-E a orasului Pantelimon
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE RETEA CANALIZARE ZONA N-E A ORASULUI PANTELIMON
Valoarea estimata fara TVA: 751, 410EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50000RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Primariei Orasului Pantelimon, fonduri PHARE cod contract RO 2006/018-147.04.01.04.01.45.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea Formular A din SECTIUNEA III - FORMULARE, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular B din SECTIUNEA III FORMULARE
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, incopie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
In caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantulcontabilla 31/12/2007 si la 30.06.2008, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, precumsi scrisori de bonitate din partea bancilor sau unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara, copie legalizata. Bilantul contabil trebuie sa fie pozitiv.
2.Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale, Formularul C din SECTIUNEA III FORMULARE, care vizeaza activitatea din anii 2005, 2006, 2007.(cerinta minima de calificare, vezi punctul V5)
In caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie", nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.Resurse umane (Formularul G din SECTIUNEA III FORMULARE) cu numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica . Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de proiectare si executie lucrari, asigurarea a cel putin: unui manager de proiect, unui sef santier, unui responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, unui controlor de calitate si a unui Coordonator de proiectare. (cerinta minima de calificare, vezi punctul V5)
1.Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul D din SECTIUNEA III - FORMULARE)
2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular E din SECTIUNEA III - FORMULARE).3.Experienta similara. Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte care a/au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul retelelor de alimentare cuapa, canalizare, statii de tratare si epurare a apei, cu o valoare cumulata a contractului de executie de minim 200.000 Euro. (cerinta minima de calificare, vezi punctul V5)
4.Resursetehnice(FormularulFdinSECTIUNEA III FORMULARE)cuechipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Este necesar indeplinirea cerintelor minime inscrise in Formularul F din SECTIUNEA III FORMULARE
Conditii minime: Utilaje aflate in dotarea proprie sau inchiriate: statie betoane 1 buc., balastiera 1 buc., cilindru compactor 2 buc., excavatoare 2 buc., buldoexcavatoare 5 buc., miniincarcatoare 4 buc., placa vibratoare 5 buc., taietor rosturi 1 buc., mai compactor 3 buc., autobasculante min. 22 to - 10 buc (cerinta minima de calificare, vezi punctul V5)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.01.04.01.45
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 21:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2009 10:00
Locul: Primaria oras pantelimon, judetul Ilfov, str. Sf. Gheorghe, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegati ai ofertantilorreprezentant al UCVAPspecialisti atestati invitati in cadrul comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul : PHARE 2006 CES "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu" (Schema de granturi: Investitiipublice in sectoarele de mediu)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii - Ileana Tudoer
Adresa postala: Str. Sf. Gheorghe, nr.32, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel.0213502442, Email: [email protected], Fax: 0213502444, Adresa internet (URL): www.primariapantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2009 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer