Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si statie de epurare pentru satele Suhulet si Tansa, jud. Iasi"


Anunt de participare numarul 83480/03.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tansa (Primaria)
Adresa postala: comuna Tansa, judet Iasi, Localitatea: Tansa, Cod postal: 707495, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Tansa, Tel.0232325170, In atentia: Carausu Vasile, Email: [email protected], Fax: 0232325170, Adresa internet (URL): www.primariatansa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si statie de epurare pentru satele Suhulet si Tansa, jud. Iasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile vor fi executate in satele Suhulet si Tansa, comuna Tansa judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari privind obiectivul de investitie: "Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si statie de epurare pentru satele Suhulet si Tansa, jud. Iasi".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de materiale si detaliile necesare efectuarii lucrarii se regasesc in proiectul tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 929, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 150.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR; Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/19.04.2006;
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
4.Certificatfiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;
6.Certificat constatator- obiect de activitate cod CAEN;7.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
8.Cazierul fiscal al ofertantului, emis cu maxim 15 zile inaintea datei de deschidere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de Informatii generale din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani nu este mai mica de 15.500.000 lei;
2. Identificarea financiara;3.Bilantul contabil pentru exercitiile financiare la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si inregistrate de organele competente, in copie cf cu originalul;
3.Scrisoare de referinta pentru sustinerea financiarade 20% din valoarea estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate si finalizateinultimii 5 ani;2.Fisa de experienta similara care va contine date despre cel putin 1contract similar celui supus achizitiei, ce a fost realizat in ultimii 5 ani, avand valoarea deminim 2.378.900 lei fara T.V.A.;3.Informatii privind dotarile specificede care operatorul economic dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru ducerea la indeplinire a acestui contract;4.Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
5. Lista cu persoanele nominalizate pentru ducerea la indeplinire a acestui contract;
6.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii-daca este cazul;
7.Informatii privind asocierea-daca este cazul;8.Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2001 sau echivalent;
9.Standarde de protectie a mediului - ISO 14001:2001 sau echivalent;
10.Standarde demanagement al sanatatii si securitatii ocupationale - OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2009 10:00
Locul: CONSILIUL LOCAL TANSA, COMUNA TANSA, JUDETUL IASI.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor, experti cooptati, ofertanti, observatori CRPDRP si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta recomandavizitarea amplasamentului lucrarii.Ofertantul/Prestatorul poate sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrariisi sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei, fiind operanta prezumtia absoluta a elaborarii ofertei in functie de constatarile facute la fata locului, astfel ca orice probe contrare, tinzand la modificarea propunerii financiare, vor ficonsiderate inadmisibile si nu vor putea fi administrate in cadrul vreunei viitoare concilieri prealabile sau proceduri litigioase.Ofertantul/Prestatorul va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii.Vizitarea amplasamentului se realizeaza cu informarea prealabila a autoritatii contractante.Ofertantii vor comunica in scris autoritatii contractante data si ora cand intentioneaza sa viziteze amplasamentul.Vizitarea amplasamentului este permisa doar pana la data limita de transmitere a raspunsului la clarificari, respectiv 14.08.2009.Reprezentantii ofertantilor se vor prezenta la sediul autoritatii contractante-Consiliul Local Tansa, comuna Tansa, judetul Iasi, cu adresa expresa siimputernicire din partea firmei pe care o reprezinta si impreuna cu delegatul primariei vor efectua vizita la teren , acesta avizand adresa si imputernicirea privind vizita in teren.Reprezentantul ofertantului este obligat sa incheie un proces-verbal privind efectuarea vizitei in teren si eventualele observatii, iar daca nu exista nici o neclaritate, va da o declaratie in acest sens. Procesul- verbal de vizitare a amplasamentului se va inregistra la sediul Consiliul Local Tansa, judetul Iasi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213/104641, Fax: 0213/104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25, judetul Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/ 217807, Email: [email protected], Fax: 0232/ 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Tansa
Adresa postala: sat Tansa, comuna Tansa, judetul Iasi, Localitatea: Tansa, Cod postal: 707495, Romania, Tel.0232325170, Email: [email protected], Fax: 0232325170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 21:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer