Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si statie de epurare pentru satele Suhulet si Tansa, jud. Iasi".


Anunt de participare numarul 82111/15.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tansa (Primaria)
Adresa postala: comuna Tansa, judet Iasi, Localitatea: Tansa, Cod postal: 707495, Romania, Punct(e) de contact: Ursanu Ancuta, Tel.0232325171, Email: [email protected], Fax: 0232325170, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si statie de epurare pentru satele Suhulet si Tansa, jud. Iasi".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile vor fi executate in satele Tansa si Suhulet, comuna Tansa, judetul Iasi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari privind obiectivul de investitie: "Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare si statie de epurare pentru satele Suhulet si Tansa, jud. Iasi".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de materiale si detaliile necesare efectuarii lucrarii se regasesc in proiectul tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 929, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 158.500 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Programul FEADR; Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F 12A/decl. priv. eligibilitatea, decl. proprie rasp. privind neincadrarea la art. 181: F 12B, decl. privind calit. de participant la procedura F 12 C, certificat fiscal eliberat de la Compartimentul Taxe si Impozite locale, certif. de atestare fiscala eliberat DGFP, certificat constator-obiect acitivitate cod CAEN eliberat de ORC, cetificat de inregistrare elib. de ORC, cazier fiscal al ofertantului-elib cu 15 zile inainte de deschiderea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de Informatii Generale F B1, idendificarea financiara Anexa la FB1, bilant contabil 2006, 2007, 2008, toate avand rezultat pozitiv, vizate si inregistrate de organele competente, in copie cf cu originalul, scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte: Lichiditate generala: (Active circulante/Datorii curente x 100)> 100
Solvabilitate patrimoniala : (Capital propriu/Total pasiv x 100) =30 % , Ofertantul va prezenta o declaratie din partea unei institutii bancare, in original, semnata, stampilata si datata, care sa ateste ca acesta poate sustine financiar executia lucrarii -scrisoare de referinta pentru minim 50% din valoarea estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate si finalizateinultimii 5 ani Formularul nr. 12 F, Fisa de experienta similara (prevazuta la Sectiunea II - FORMULARE) datata, semnata si stampilata in original, va contine date despre cel putin 1(unu) contract similar celui supus achiztiei, ce a fost realizat in ultimii 5 ani, care a fostprezentatin formularul 12F, avind valoarea deminim 7.929.000 lei fara T.V.A., Informatii privind dotarile specificeF 12 H si anexa, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani: Formularul 12 I, Lista cu persoanele nominalizate pentru ducerea la indeplinire a contractului, Formularul nr. 12 G dc e cazul, ISO 9001:2001 sau echivalent, ISO 14001:2001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 10:00
Locul: CONSILIUL LOCAL TANSA, COMUNA TANSA, JUDETUL IASI.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor, experti cooptati, ofertanti, observatori CRPDRP si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR.
VI.3) Alte informatii
- Vizitarea amplasamentuluiAutoritatea contractanta recomandavizitarea amplasamentului lucrarii.Ofertantul/Prestatorul poate sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrariisi sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei, fiind operanta prezumtia absoluta a elaborarii ofertei in functie de constatarile facute la fata locului, astfel ca orice probe contrare, tinzand la modificarea propunerii financiare, vor ficonsiderate inadmisibile si nu vor putea fi administrate in cadrul vreunei viitoare concilieri prealabile sau proceduri litigioase.Ofertantul/Prestatorul va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii.Vizitarea amplasamentului se realizeaza cu informarea prealabila a autoritatii contractante.Ofertantii vor comunica in scris autoritatii contractante data si ora cand intentioneaza sa viziteze amplasamentul.Vizitarea amplasamentului este permisa doar pana la data limita de transmitere a raspunsului la clarificari, respectiv 24.07.2009.Reprezentantii ofertantilor se vor prezenta la sediul autoritatii contractante-Consiliul Local Tansa, comuna Tansa, judetul Iasi, cu adresa expresa siimputernicire din partea firmei pe care o reprezinta si impreuna cu delegatul primariei vor efectua vizita la teren , acesta avizand adresa si imputernicirea privind vizita in teren (a se vedea documentatia de atribuire).- Piesele desenate si proiectul tehnic, precum si alte documente suplimentare solicitate vor fi puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta, gratuit, in format electronic, potentialilor ofertanti, pana la data de 28.07.2009, ora 15:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213/104641, Fax: 0213/104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25, judetul Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-217808, Fax: 0232-217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Tansa
Adresa postala: comuna Tansa, judetul Iasi, Localitatea: Tansa, Cod postal: 707495, Romania, Tel.0232/325171, Email: [email protected], Fax: 0232/325170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer