Licitatie Publica - EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE CORUIA SI CULCEA, com. SACALASENI, jud. MARAMURES
Anunt de participare numarul 75605/15.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACALASENI
Adresa postala: SACALASENI nr. 67, Localitatea: Sacalaseni, Cod postal: 437280, Romania, Punct(e) de contact: EMILIAN-GHEORGHE POP, Tel.0262289333, In atentia: Baban Marius, Email: [email protected], Fax: 0362814860; 0362814206, Adresa internet (URL): www.sacalaseni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE CORUIA SI CULCEA, com. SACALASENI, jud. MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele Coruia si Culcea, com. Sacalaseni , jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executialucrarilor de extindere retea de canalizare si epurare a apelor uzate menajere in satele Coruia si Culcea, com. Sacalaseni , jud. Maramures, cuprinzand retea de canalizare, camine de vizitare si statii de pompare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE CORUIA SI CULCEA, com. SACALASENI, jud. MARAMURES
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: de 30.000 lei(prin ordin de plata); Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari :10% din valoarea contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Bugetul Local, Programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural-OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea formularelor din caietul de sarcini si prezentarea documentelor solicitate in fisa de date a achizitiei: exemplu: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006; Fisa de informatii generale; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale ; Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind cifra de afaceri pe anii 2005, 2006, 2007; Bilantul contabil pe anii 2005, 2006, 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta obligatorie: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: peste 2700000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea formularelor din caietul de sarcini si prezentarea documentelor solicitate in fisa de date a achizitiei: exemplu: Fisa/fise de informatii privind experienta similara; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Resurse tehnice; Resurse umane; graficul de executie a lucrarilor; Dovada finalizarii in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte care a/au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul retelelor de alimentare cu apa si canalizare; Certificat ISO 14001- sistemul de management al mediului; Certificat ISO 9001 -Certificarea sistemului calitatii in domeniul constructiilor;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse tehnice: Cerinta minima de calificare: capacitatea de a deschide si sustine minim 2 puncte de lucru in santier; 1 punct de lucru se considera a fi constituit din urmatoarele :1 excavator;1 mijloc de transport balast; 4 muncitori calificati;Dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 2 contracte care au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul retelelor de alimentare cu apa si canalizare.Dovada finalizarii se va face prin prezentarea documentelor proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala. Conditie obligatorie: cel putin 1 contract cu o valoarede minim 900000 euro fara tva. Se va prezenta recomandare (in original) pentru fiecare lucrare finalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termen de finalizare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE: satSACALASENInr. 67 , Localitatea: Sacalaseni,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare, proiectul tehnic, caietul de sarcini si detaliile de executie nu au putut fi atasate prezentei documentatii. Operatorii economici interesati sa participe la procedura de licitatie deschisa, sunt invitati sa ridice aceste documente de la sediul PRIMARIEI COMUNEI SACALASENI, com. Sacalaseni, str. Principala, nr.67, judetul Maramures, in zilele lucratoare ale saptamanii, intre orele 08.00 -15.00, in baza unei solicitari scrise, depuse la registratura unitati sau transmisa pe fax la nr. 0362814206; 0362814860 sau pe mail: [email protected] sau [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: b-dul Republicii nr. 2A , ,Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.0262-218235, Email: [email protected], Fax: 0262-218209
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA SACALASENI
Adresa postala: str. Principala nr. 67, Localitatea: Sacalaseni, Cod postal: 437280, Romania, Tel.0262289333, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0362814206; 0362814860, Adresa internet (URL): www.sacalaseni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 08:46