Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE RETEA GAZE NATURALE IN COMUNA OITUZ, JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 32123/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAOITUZ
Adresa postala: comuna Oituz, Localitatea: Oituz, Cod postal: 607365, Romania, Punct(e) de contact: ion osolos, Tel.0744337089, Email: [email protected], Fax: 0234337503, Adresa internet (URL): www.primariaoituz.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE RETEA GAZE NATURALE IN COMUNA OITUZ, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATUL OITUZ SI SATUL FERASTRAU-OITUZ, COMUNA OITUZ, JUDETUL BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA LUCRARILOR DE EXTINDERE A RETELEI DE GAZ NATURAL IN SATUL OITUZ SI SATUL FERASTRAU-OITUZ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231221-0 - Conducte de alimentare cu gaz (Rev.1)
45231223-4-Lucrari auxiliare pentru distribuirea gazului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
LOTUL 1-EXTINDERE RETEA GAZE NATURALE IN SATUL FERASTRAU-OITUZ, COMUNA OITUZ
LOTUL 2-EXTINDERE RETEA GAZE NATURALE IN SATUL OITUZ, COMUNA OITUZ
Valoarea estimata fara TVA: 834, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 5000 LEI. CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART.44 DIN OUG 34.2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si local; Copie dupa certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie dupa bilantul contabil la 31.12.2006 si 30.06.2007 vizate de organele competente; Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 2.500.000 lei; Solvabilitate >30%; Lichiditate >100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani; Cerinta minima obligatorie, prezentarea pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, a cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare de 800.000 lei. Prezentare pv de receptie la terminarea lucrarilor, contract si o recomandare vizata de ISC; Certificat ISO 9001/2001; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, CV-urile conducatorilor si responsabililor cu executia; Se solicita responsabil tehnic cu executia, instalator autorizat de ANRGN, minim grad II DB, responsabil atestat cu calitatea lucrarilor constructii instalatii; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: PATA SE FACE LA CASIERIA PRIMARIEI OITUZ IN NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL OITUZ, SAT OITUZ, NR.1250, COMUNA OITUZ, JUDETUL BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 300084, Romania, Tel.021/3104641, ,Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda , nr.1 , Bacau, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL OITUZ
Adresa postala: sat oituz, nr.1250, COMUNA OITUZ, jud Bacau, Localitatea: OITUZ, Cod postal: 607365, Romania, Tel.0234/337010, Email: [email protected], Fax: 0234/337503
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer