Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere retele canal Mehala - zona Viilor


Anunt de participare numarul 69042/19.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453, In atentia: Crenguta Oprea, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere pentru Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele canal Mehala - zona Viilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mehala, zona Viilor, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de extindere retele canal Mehala, zona Viilor, Timisoara, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de extindere retele canal Mehala, zona Viilor, Timisoara, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 884, 855.46RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta are dreptul de a aplica prevederile art.122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 37.000 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (document original eliberat de D.G.F.P./copie legalizata);
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (document original eliberat de primarie/copie legalizata).
Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006: declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Fisa de informatii generale completata conformFormularului B1.
Certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertei, (original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 zile).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 5.654.565 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dotari tehnice
2.Resurse umane
3.Experienta similara
4.Standarde de asigurare a calitatii
5.Standarde de protectie a mediului
6.Informatii privind subcontractatii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte dotari de care dispune operatorul economic, (sau de la terti), considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari (Formular 12 H), lista acestora si modul de asigurare pe perioada derularii contractului (facturi, contracte/conventii de inchiriere, minim: utilaje pentru incarcat si sapaturi;palplanse pentru sprijiniri;utilaje pentru refacere carosabil;instrumente topografice de masura; o lista a laboratoarelor utilizate pentru asigurarea gradului de compactare a umpluturii (se va indica laboratorul care va face incercarile si va emite buletinul de incercari). 2.declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, Formularului 12 I, precum si o declaratie/lista cu personalul folosit exclusiv la indeplinirea contractului;nominalizare: Sef de santier, Conducatorul punct de lucru, Responsabilul Tehnic cu executia, care trebuie sa fie atestat MLPAT, pentru lucrari in domeniile specifice lucrarilor edilitare (se va prezenta copia dupa atestare si documentele prin care se atesta colaborarea).3. o lista a lucrarilor executate in ultimi 5 ani-Formular 12 F, pt. unul din cazurile cuprinse in lista recomandare din partea unui beneficiar/client caretrebuie sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract, care a avut ca obiect executia lucrarilor de apa-canal, acarui valoare sa fie egala, sau mai mare decat 565.456 lei-anexa: contractele, pv-le la terminarea lucrarilor, semnate de comisia de receptie a beneficiarului de contract;recomandarile din partea beneficiarilor(original/copii legalizate), lista obligatiilor contractuale in desfasurare; 4. ISO 9001 pentru executie de lucrari similare-copie certificat.5.ISO 14001 pt. executie de lucrari similarecopie certificat; 6.Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii(daca este cazul), conform Formular 12G, acordurile de subcontractare Formular 15, Acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: pretul cel mai mic - punctaj maxim
2.
durata de executie
25%
Descriere: durata cea mai mica - punctaj maxim
3.
perioada de garantie a lucrarilor
5%
Descriere: durata de garantie cea mai mica- punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar; virament/cont RO89TREZ62124510220XXXXX Municipiul Timisoara RO14756536. Orar pt casierie: 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 384, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC; in justitie conf. Legii 544/2004; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la CNSC pt.Curtea de Apel Timisoara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Primaria municipiului Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453, Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2008 18:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer