Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere retele canale colectoare comuna Sarmasag, judetul Salaj


Anunt de participare numarul 83412/30.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sarmasag
Adresa postala: Str TeilorNr 34, Localitatea: sarmasag, Cod postal: 457330, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Sarmasag, Tel.0260655500, In atentia: Primar , Attila Janos Dombi, Email: [email protected], Fax: 0260655500, Adresa internet (URL): www.sarmasag.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele canale colectoare comuna Sarmasag, judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sarmasag
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de retele de canalizare colectoare in comuna Sarmasag pe o lungimne de 11.143 ml cu conducta de canalizare colectoare cu Dn de 200-250 mm, camine din beton cu Dn de 800 mm, 7 statii de pompare, respectiv 2 statii de epurare ecologica de 5mc/zi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11.143 ml de conducta de canalizare colectoare cu Dn de 200-250 mm, camine din beton cu Dn de 800 mm, 7 statii de pompare, respectiv 2 statii de epurare ecologica de 5mc/zi.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 908, 261RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2009 pana la 06.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare. de 30.000 lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara, altele conf. fisei de date. Garantie buna executie: 10%, constituita prin retineri succesive din facturile confirmate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat , plata prin bugetul local in transe prestabilite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea intre op. economici.In cazul acesta cel putin unul trebuie sa aiba certif. const. pe domenii de activitate coresp. lucrarii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinte obligatorie: declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in art. 181. , declaratie privind calitatea de participant , certif. constatator in orig. sau copie legalizata, certificatul de inregistrare la ORC in copie legalizata.
- Cerinta obligatorie: prez. certificatelor priv. indeplinirea obl. catre bug. de stat elib. de D.G.F.P si cel emis de primarii privind imp. si taxe locale in orig. sau cop .legalizata, valabile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Declaratii bancare, dovezi privind asigurarea riscului profesional. Scrisori de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 4000000 lei.copii bilant 2006-2007-2008. Acte obligatorii: Prezentarea a minim unuia din documentele: declaratii bancare corespunzaroare sau dovezi privind asigurarea riscului precum si scrisoare de bonitate bancara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, receptii si recomandari.Subcontractanti, daca este cazul. Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice. Informatii privind asigurarea personalului. Asigurarea calitatii. Protectia muncii si a mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a cel putin 2 lucrari similare executate in ultimii 5 ani, cu valoare totala de minim 3.000.000 lei.Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si al cadrelor de conducere. CV-urile personalului de conducere si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari. Nominalizarea RTE si a responsabilului cu calitatea. Prezentarea manualului calitatii. Obligatoriu certficate Iso 9001 , iso 14001 respectiv iso 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3622
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 12:20
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare si reprezentantii autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natioanal de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260-613850, Fax: 0260-611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie depusa in max. 5 zile, incepand cu ziua urmatoare primirii vreunui act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer