Licitatie Publica - Extindere retele de alimentare cu apa, canal menajer si canal pluvial, zona prelungire b-dul Mihai Viteazu, comuna Selimbar
Anunt de participare numarul 111956/23.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Selimbar (Primaria comunei Selimbar Jud Sibiu)
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.164, Localitatea: selimbar, Cod postal: 557260, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Marinca, Tel. 0269 560001, Email: [email protected], Fax: 0269 560295, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele de alimentare cu apa, canal menajer si canal pluvial, zona prelungire b-dul Mihai Viteazu, comuna Selimbar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Selimbar , jud Sibiu zona prelungire b-dul M. Viteazu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de extindere retele de alimentare cu apa, canal menajer si canal pluvial, zona prelungire b-dul Mihai Viteazu, comuna Selimbar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului: Lucrari de extindere retele de alimentare cu apa, canal menajer si canal pluvial, zona prelungire b-dul Mihai Viteazu, comuna Selimbar
Valoarea estimata fara TVA: 1, 030, 691.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in suma fixa de 20.000 lei (pentru IMM 50% din cuantumul precizat, adica 10.000 lei), garantie de buna executie: 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Prezentare formular 1A , Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 1E), Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat si catre bugetul local ?Pers. jur. straine vor prezenta doc. edif. pentru dov. eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dov. ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata (cele in alta limba insotite de traducere legalizata) ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formular 1B). Certificat constatator ORC, in original,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Rezultatul exercitiilor financiare (bilanturile) din ultimii 3 ani?Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3ani.(formular 1C)
Documentele vor fi prezentate in limba romana, sau insotite deo traducere legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei aniMedia cifrelor de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de cel putin 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 2 ani, (formulare 1D).Se vor prezenta minim 3 Recomandari emise de catre beneficiari. Lista privind echipamentele tehnice (cu ITP si autorizatii valabile).Lista personalului calificat angajat si al cadrelor de conducere (Formularul G)SR EN ISO 9001:2001, SR EN ISO 14001:2005, OHSAS ISO 18001:2004, SA 8000/2008, Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestuia, Acordul de asociere(Pentru orice asociat se vor prezenta toate documentele de calificare solicitatein documentatia de atribuire)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contract de lucrari similare (lucrari de retele de alimentare cu apa, canalizare menajera si canalizare pluviala)minim 1.000.000 lei (fara TVA)minim: buldo excavator ? 2 buc, autobasculanta - 2 buc, palplanse sprijiniri ? minim 6 m, motopompe ? 2 buc, masina taiat asfalt ? 1 buc, mai compactor ? 1 buc, aparat de sudura polietilena?cap la cap? ? 1 bucminim: Responsabil tehnic cu executia (Cv si autorizatie RTE valabila), Responsabil cu asigurarea si controlul calitatii lucrarilor (CQ) in domeniullucrari tehnico-edilitare, alimentare cu apa si canal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
termenul de executie
5%
Descriere: max 3 luni, minim 1 luna
3.
garantie tehnica suplimentara
5%
Descriere: fata de garantia tehnica obligatorie de 2 ani
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Selimbar, str. Mihai Viteazu, nr.164, Selimbar, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria comunei Selimbar
Adresa postala: str. M. Viteazu, nr.164, Localitatea: Selimbar, Cod postal: 000000, Romania, Tel. 0269/560001, Fax: 0269/ 560295
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta nr.34/2006 cu ultimele modificari, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Selimbar
Adresa postala: str. M. Viteazu, nr.164, Localitatea: Selimbar, Cod postal: 000000, Romania, Tel. 0269/560001, Fax: 0269/ 560295
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 16:44