Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere retele de alimentare cu apa si canalizare, Cartier Rezidential Gura Humorului


Anunt de participare numarul 79248/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.0230 235051, In atentia: Sancariuc Ovidiu, Email: [email protected], Fax: 0230 235038, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele de alimentare cu apa si canalizare, Cartier Rezidential Gura Humorului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Gura Humorului, Strada Manastirea Humorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde lucrari de executie pentru proiectul Extindere retele de alimentare cu apa si canalizare, Cartier Rezidential Gura Humorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 contract de executie de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 1, 455, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 40.000 RonGarantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de executie de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata - Formularul 12A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -Formularul 12B3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale , in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor5. Certificat de cazier fiscal al Societatii6.Imputernicirea scrisa, prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaImputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport).Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota: Neprezentarea unui document inscris ca cerinta minima duce la respingerea ofertei, nepermitandu-se completarea ulterioara a acestuia.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii bancare care sa ateste bonitatea operatorului economic, determinata prin urmatorii indicatori , calculati in baza situatiei economice incheiate la data de 31.12.2008: lichiditate curenta =200%, solvabilitate patrimoniala =200%, rentabilitate =80% si grad de indatorare =80%b) bilantul contabil.Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente - in copie. (cerinta minima)
c) fisa de informatii generale;
- Se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 3.000.000 Euro
Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea Formulare.d) Ultima balanta contabila
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista lucrari ultimii 5 ani, Formularul 12Fb) xperienta similara-Formularul S10
c) Cerinta minima- cel putin un contract similar ca natura si de vaoare minim 500.000 Euro.
e) declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, f) declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale-Formularul 12Ig) declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediuluih) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice Formularul 12H .i)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora-Formularul 12G.j) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii-Formularul S3k) Atestate/Autorizari emise de institutii abilitate privind recunoasterea capacitatii de executie a categoriilor de lucrari solicitate.k) Informatii privind subcontractantii-Formularului 12G privind partea din contract indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora, Formularului S7 - Model acord de subcontractare, Formularului 12C privind calitatea de participant la procedura.l) Informatii privind asociatiiSe va completa si depune in originalAcordul de Asociere Conform Formularului S4.Situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, Certificat ISO 9001
Certificat ISO 14001
Certificat OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 09:00
Locul: Primaria Gura Humorului, Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza actului de identitate si a imputernicirii in original semnata de reprezentantul legal si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala: Strada Stefan Cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Email: [email protected], Fax: 0230/214874, 0230/522296, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspxidInstitutie=86
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestaia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Gura Humorului
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Biroul Juridic, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Tel.0230-235.051, Email: [email protected], Fax: 0230-235051
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer