Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE IN MUNICIPIUL CAREI


Anunt de participare numarul 66533/15.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Carei
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: Biroul tehnic, Tel.0261861660, In atentia: Mak ioan, Email: [email protected], Fax: 0261861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE IN MUNICIPIUL CAREI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Carei, pe strazile de canalizat
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea retelei de canalizare menajera in trei zone, 23 strazi, cu o lungime totala de10529m, trei statii de pompare si o subtraversare de drum national.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de canalizare menajera 10, 5 km, conform documentatiei.
Valoarea estimata fara TVA: 677, 638EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.12.2008 pana la 30.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 30000 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE, buget de stat, buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular 12 A.(Declaratie privind eligibilitatea)Completare formular 12B.(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34/2006)PrezentareaCertificatului fiscalPrezentareaCertificatului de atestare fiscalaCertificat constatatorCertificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant Form.12 C.
- Bilant contabil din ultimii 3 ani vizat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, Formular 12 F + anexa,
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat Form. 12I+anexa.
- Declaratie privind utilajele instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Form.12H+anexa.
- Declaratie privind subcontractantii F.12G + anexa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentarea unui contract, executat de ofertant, despre o lucrare similara (lucrari de canalizare), cu o valoare de cel putin 30% din valoarea ofertata, curecomandareadin partea beneficiarului contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CAN001
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.02.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2008 12:30
Locul: Sala mica de sedinte a primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si ofertantii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se pot obtine de la Biroul Tehnic al primariei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: str. Stavropoleos nr.6. Sect.3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021310.46.42., Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul juridic din cadrul primariei
Adresa postala: str.1 Decembrie1918, nr.17., Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel.0261-861660sau861661, Email: [email protected], Fax: 0261-861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul primariei
Adresa postala: str.1 Decembrie1918, nr.17., Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel.0261-861660sau861661, Email: [email protected], Fax: 0261-861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2008 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer