Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE IN ORASUL COMARNIC


Anunt de participare (utilitati) numarul 129473/31.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala:  Ploiesti, str. Stefan Greceanu nr.1, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100166, Romania, Punct(e) de contact:  DUMITRU PANTEA, Tel. 0244529474, Email:  [email protected], Fax:  0244529340, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE IN ORASUL COMARNIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL COMARNIC, JUDETUL PRAHOVA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDEREA RETELEI DE CANALIZARE IN ORASUL COMARNIC, JUDETUL PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VALOAREA ESTIMATA IN LEI A CONTRACTULUI, FARA TVA, ESTE DE 57.824.473 LEI.
Valoarea estimata fara TVA: 57, 824, 473RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 750.000 CONF. ART. 86, DIN HG925/2006. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI CONF. ART. 90 DIN hg 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE COEZIUNE, BUGETUL DE STAT, BUGETUL LOCAL SI SURSE PROPRII ALE AUTORITATII CONTRACTANTE. PLATIILE SE VOR FACE PRIN VIRAMENT BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONF. ART. 44 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ;Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii;Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii;Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autorita?ile fiscale nu colecteaza si CAS);Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina;Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea;Cifra de afaceri medie in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2008, 2009, 2010, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 75.000.000 lei;Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa de 6 luni, de 25% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract similar (Extindere retele de canalizare, inclusiv statii de pompare) care sa cuprinda retele canalizare, inclusiv statii de pompare apa uzata in valoare de cel putin valoarea estimata a prezentului contract.Cerinta se considera indeplinita si daca ofertantul demonstreaza experienta in ultimii 5 ani in cel mult 3 contracte similare finalizate care sa cuprinda retele canalizare, inclusiv statii de pompare apa uzata a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.Cerinte Minime: Excavator pe pneuri, 0, 5 ? 1, 2 mc(min3buc);Mini-excavator pentru lucru in spatii inguste(min2buc);Incarcator frontal 1, 5 ? 2, 5 mc(min3buc);Autobasculante de 12-16 tone(min6buc);Motopompe(min4buc);Lansatoare de conducte (sau macarale 5 to)(min3buc);Detectoare de cabluri si conducte metalice(min2buc);Compactoare / placi vibratoare 0, 5-1, 5 to(min4buc);Autotransportoare beton 5 mc(min2buc);Pers cheie: Reprezentantul Antreprenorului (Manager)(Exp. gen. min 15ani, exp. sim. min.3ani);Sef de Santier (responsabil executie)(Exp. gen. min 15ani, exp. sim. min.3ani);Responsabil Tehnic cu Executia(Exp. gen. min 12ani, exp. sim. min.3ani);Responsabil cu Controlul Calitatii(Exp. gen. min 10ani, exp. sim. min.3ani);Responsabil Montaj Conducte(Exp. gen. min 10ani, exp. sim. min.3ani);Responsabil Constructii Edilitare(Exp. gen. min 10ani, exp. sim. min.3ani);Responsabil Refaceri Pavaje(Exp. gen. min 8ani, exp. sim. min.3ani);Responsabil Mecanizare(Exp. gen. min 5ani, exp. sim. min.3ani);Responsabil Topo Specialist TOPO(Exp. gen. min 5ani, exp. sim. min.3ani);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2011 13:00
Locul: S.C. HIDRO PRAHOVA S.A, STEFAN GRECEANU, NR. 1, PLOIESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI OFERTANTI, OBSERVATORI UCVAP, COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL MEDIU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
FONDURI EUROPENE: 79.69%CO-FINANTARE NATIONALA: 20, 31 %
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40(021)310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  40(021)310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL S.C. HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala:  STR. STEFAN GRECEANU, NR. 1, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100166, Romania, Tel. + 40 - 0244529474, Email:  [email protected], Fax:  +40 - 0244529340, Adresa internet (URL):  www.hidroprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer