Licitatie Publica - EXTINDERE RETELE DE ILUMINAT PUBLIC
Anunt de participare numarul 115577/17.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti
Adresa postala: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Popa, Tel. 0248210380, Email: [email protected], Fax: 0248210280, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE RETELE DE ILUMINAT PUBLIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: strazi din Municipiul Pitesti indicate de autoritatea contractanta
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 033, 021RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Periodicitatea/frecventa estimata pentru incheierea contractelor subsecvente: minim la 2 luni ?maxim la 3 luni in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere retele de iluminat public
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in fisa de date se regasesc informatiile privind cantitatile estimative de lucrari de extindere de retele iluminat public
Valoarea estimata fara TVA: 1, 033, 021RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare=10000 lei; garantia de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract de lucrari subsecvent acordului cadru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere in forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. privind eligibilitatea - formular 12 A, decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 12 B, decl. pe propria raspundere ca ofertanul are calitatea de IMM sau documente emise de institutii abilitate prin care se face dovada ca SC este IMM, certificat de participara la licitatie cu oferta independenta, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului; pentru persoanele juridice straine - documente de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2009 si la data de 30.06.2010 vizate si inregistrate de organele competente.
Daca este cazul, sustinerea din partea unui tert, cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG 34/2006; sustinatorul va prezenta un angajament ferm (Formularul 15a)ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari exacutate in ultimii 5 ani - Formular 12 F;Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic - Formular 12 H;Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si RTE - Formular 12 I;Atestat ANRE;Certificarea sistemului calitatii;Certificarea sistemului mediului;Certificare pentru indeplinirea conditiilor de munca si securitatea muncii;Dupa caz, subcontractantii vor completa Formularul 12 G si anexa nr 1 la acesta;
Daca este cazul, sustinerea din partea unui tert, cu respectarea prevederilor art. 190 din OUG 34/2006; sustinatorul va prezenta un angajament ferm (Formularul 12b)ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform fisei de date a achizitiei publicate pe SEAP: nr de runde: 1; licitatia electronica incepe la 2 zile de la transmiterea invitatiei; durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2011 10:00
Locul: Pitesti, Serviciul Public de Exploatare aPatrimoniului, Str. Calea Bucuresti, Bl. U3, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti
Adresa postala: str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Tel. 0248212132, Fax: 0248210280
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 13:53