Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere retele FM


Anunt de participare numarul 144532/22.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 315003074/ +40 315003029/ +40 315003011, In atentia: Georgeta Neagu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 315003666, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele FM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform Caietului de sarcini
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Emitatoare FM si echipamente conexe
- Echipamente pentru transport modulatie
- Aparate de masura si control
- Grupuri electrogene si furnitura electroalimentare
- Servicii conexe furnizarii produselor (receptii in fabrica si amplasament, constructii montaj)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31711110-7 - Emitatoare-receptoare (Rev.2)
31121000-0-Grupuri electrogene (Rev.2)
50333100-9-Servicii de reparare si de intretinere a emitatoarelor radio (Rev.2)
50532300-6-Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:
- 12 Emitatoare FM si echipamente conexe
- 4 Emitatoare de rezerva
- 2 Echipamente pentru transport modulatie
- 13 seturi Aparate de masura si control
- Servicii si lucrari conexeLotul 2: - 3 grupuri electrogene- 4 furnituri electroalimentare- Servicii conexe
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot, in cuantumul precizat in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare= 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire conform prevederilor art. 86 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, cuantumul calculat conform art.2781din OUG nr.34/2006.In cazul garantiei de participare depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul de schimb valutar BNR din data publicarii anuntului de participare.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.13 din sectiunea Formulare si Modele. Cuantumul garantiei de buna executie = 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006. Nu se va accepta posibilitatea constituirii garantiei de buna executie se constituie prin retineri succesive.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.14 din sectiunea Formulare si Modele.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Credit furnizor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se va prezenta Formularul nr.1, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.
II.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se vor prezenta: - Formularul nr.2, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator;
- Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general si datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Formularele nr. 1 si 2, solicitate la pct.I si II, se vor prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea operatorului economic in una din situatiile prevazute la art. 181 si dupa caz, a tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181, litera a), c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.III.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? Se vaprezenta Formularul nr.3, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.IV. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va prezenta Formularul nr.4 si anexa acestuia din sectiunea Formulare si Modele, completate corespunzator.Nota: Daca este cazul, declaratia se va prezenta si de catre tertul sustinator si de catre subcontractant.
In sensul prevederilor art.69^1din OUG nr.34/2006, persoanele care au functii de decizie in cadrul S.N.Radiocomunicatii S.A. si care au legatura cu procedura de atribuire sau pot influenta procedura/continutul documentatiei de atribuire ?Extindere Emitatoare FM? sunt urmatoarele: Gabriel GRECU ? Director GeneralAdrian LUPU - Director Executiv Economic
Eugen BRAD ? Director Execuiv Tehnic
Marian DINCA ? Director Executiv Dezvoltare, Achizitii si Administrativ
Dana MARIAN-Manager Dpartament Juridic si Relatii Institutionale si Reglementari
Mihnea GHIATA ? Manager Departament Planificare si Urmarire InvestitiiLigia MIHAIU - Manager Departament Planificare Achizitii Operationale
Gabriela Militaru- Manager Departament Contabilitate
Adrian STRAMBEANU ? Manager Departament Broadcasting
Mihai CARCU ? Sef Serviciu Radiodifuziune
Georgeta NEAGU - Sef Serviciu Achizitii Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si care sa aiba corespondent cu obiectul contractului ? Se va prezenta acest document in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lotul 1
Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru lotul 1, in ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu 3.500.000 euro.(Formularul nr.5 din Sectiunea Formulare si Modele)Nota. In cazul ofertei comune, cifra de afaceri se cumuleaza. In cazul tertului, cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre tertul sustinator.Pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Cerinta nr.1
Lotul 2
Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent domeniului contractului pentru lotul 2, in ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu 580.000 euro (Formularul nr.6 din Sectiunea Formulare si Modele).Nota. In cazul ofertei comune, cifra de afaceri se cumuleaza. In cazul tertului, cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre tertul sustinator.Pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru lotul 1(Formular nr.5).Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru lotul 2 (Formular nr.6).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lotul 1
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formularului nr.7.
Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru lotul 1, in baza unuia sau mai multor contracte, a facut livrari de echipamente similare in valoare cumulata de cel putin 1800000 euro.Nota. Pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Cerinta nr 1
Lotul 2
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formularului nr.7.
Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru lotul 2, in baza unuia sau mai multor contracte, a facut livrari de echipamente similare in valoare cumulata de cel putin 290000 euro.Nota. Pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Cerinta nr 2
Lotul 1
Se solicita certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind furnizarea de produse similare.
Cerinta nr.2
Lotul 2
Se solicita certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind furnizarea de produse similare.
Cerinta nr. 3
Lotul 1
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor de revizii, reparatii in perioada de garantie a produselor care fac obiectului contractului de furnizare.
Cerinta nr.3
Lotul 2
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor de revizii, reparatii in perioada de garantie a produselor care fac obiectului contractului de furnizare.
Nota. In cazul ofertei comune (pentru lotul 1 si/sau lotul 2), acestea se cumuleaza.
Cerinta nr.4
Lotul 1
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil de indeplinirea serviciilor conexe furnizarii produselor care fac obiectul contractului.
Cerinta nr.4
Lotul 2
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil de indeplinirea serviciilor conexe furnizarii produselor care fac obiectul contractului.
Nota.In cazul ofertei comune(pentru lotul 1 si/sau lotul 2), documentele se cumuleaza.
Cerinta nr. 2
Certificarea sistemului de management de mediu conform standardului ISO 14001 sau echivalent
Cerinta nr. 1
Certificarea sistemului calitatii conform standarduluiISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista prezentata sa fie completata in conformitate cu Formularul nr.7 din sectiunea Formulare si Modele.Lista prezentata sa fie completata in conformitate cu Formularul nr.7 din sectiunea Formulare si Modele.Pentru confirmarea indeplinirii obligatiilor privind livrarea produselor, mentionate in Lista principalelor livrari de produse, se vor prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru confirmarea indeplinirii obligatiilor privind livrarea produselor, mentionate in Lista principalelor livrari de produse, se vor prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie, conform Formularului nr.8.Declaratie, conform Formularului nr.8.Se vor prezenta CV ?uri, diplome, certificate ale persoanelor responsabile cu indeplinirea serviciilor conexe furnizarii produselor (teste de acceptanta, revizii, reparatii, s.a.)Se vor prezenta CV ?uri, diplome, certificate ale persoanelor responsabile cu indeplinirea serviciilor conexe furnizarii produselor (teste de acceptanta, revizii, reparatii, s.a.)Se solicita prezentarea unui certificat, emis de organisme de certificare independente, care sa ateste conformitatea cu standardul ISO 14001 sau echivalent, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant.In situatia participarii la procedura cu oferta comuna, certificatul va fi prezentat de toti membrii asociati pentru partea de contract pe care o are de realizat.Se solicita prezentarea unui certificat, emis de organisme de certificare independente, care sa ateste conformitatea cu standardul ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant.In situatia participarii la procedura cu oferta comuna, certificatul va fi prezentat de toti membrii asociati pentru partea de contract pe care o are de realizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Nivelul garantiilor
10%
Descriere: Nivelul garantiilor este factor de evaluare tehnic, reprezinta suma tuturor elementelor din structura de garantii solicitate de ofertant si va fi exprimat in procente in cadrul centralizatorului la Formularul nr.9.
2.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).Inainte de lansarea licitatiei electronice, vor fi transmise invitatii de participare numai ofertantilor care au depus oferte admisibile.Licitatia electronica se va desfasura in doua runde. Durata unei rundei este 1(una) zi. Dupa desfasurarea celei de a doua runde se incheie etapa de licitatie electronica.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare. Intervalul dintre runde este de 1(una) zi.Ofertantii pot imbunatati pretul ofertat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor in cadrul rundelor de licitatie electronica.In cazul in care un ofertant nu modifica, in cadrul etapei de licitatie electronica, elementul care face obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei etape si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.Procesul de reofertare se va referi la ?Pretul total al ofertei (Euro)pentru fiecare LOT= Pretul produselor (cotatii produse, servicii, lucrari, incluse in caietul de sarcini ale respectivului lot) + costurile de creditareOfertantul castigator va prezenta la sediul autoritatii contractante formularul de oferta completat cu pretul final, semnat de reprezentantul legal al ofertantului, in termen de doua zile lucratoare de la sfarsitul rundei a doua de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Engleza - pt. documente asociate ofertei: documentatii tehnice, manuale, prezentari comerciale,
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2013 13:00
Locul: Sediul S.N. Radiocomunicatii S.A. din Bucuresti, Sos Oltenitei, 103, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a achizitiei este 2.700.000 Euro din care: 2.100.000 Euro - pretul echipamentelor si 600.000 Euro - costurile de creditare.Lotul nr.1 = 2.327.000 Euro, respectiv 1.810.000 Euro cost estimat echipamente, servicii, lucrari conexe si 517.000 Euro costuri estimate credit.Lotul nr.2 = 373.000 Euro, respectiv 290.000 Euro cost estimat grupuri, furnituri electroalimentare, servicii conexesi 83.000 Euro costuri estimate credit.In cazul ofertelor cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita noi propuneri financiare, care se vor depune in plic inchis la sediul S.N. Radiocomunicatii S.A.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 din OUG nr.34/2006, respectiv in termen de ?10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal?
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2013 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer