Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «Extindere retele publice de apa si canalizare, inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate pe Intr.Clopoteilor, Intr.Versului, Str. Rodica si statie de pompare ape uzate menajere,statie preepurare ape meteorice si conducte de re


Anunt de participare numarul 60589/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Vergil, Tel.209.60.99, Email: [email protected], Fax: 209.60.99
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«Extindere retele publice de apa si canalizare, inclusivbransamentele si racordurile pana la limita de proprietate pe Intr.Clopoteilor, Intr.Versului, Str. Rodica si statie de pompare ape uzate menajere, statie preepurare ape meteorice si conducte de refulare, descarcare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sectorul 2, Intr.Clopoteilor, Intr.Versului, Str. Rodica
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere retele publice de apa si canalizare, inclusiv bransamente si racorduri pana la limita de proprietatepe Intr.Clopoteilor, Intr.Versului, Str. Rodica si statie de pompare ape uzate menajere, statie preepurare ape meteorice si conducte de refulare, descarcare.
Intr.Clopoteilor
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de78 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa6 bransamente si 1 hidrant de incendiu.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de123 m din PVC De 315 mm.Se vor executa9 racorduri, 2 camine si2 guri de scurgere.
Intr.Versului
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de54 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa14 bransamente si 1 hidrant de incendiu.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de83 m din PVC De 315 mm.Se vor executa14 racorduri, 2 camine si2 guri de scurgere
StradaRodica
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de412 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 36 de bransamente si 4 hidranti de incendiu.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 1029 m din PVC De 315 mm si din PVC De500mm.Se vor executa 34 racorduri 40 camine de vizitare si 28 guri de scurgere.
Statie pompare ape uzate menajere
-o cuva din beton 4, 75m*4, 75m*4, 45m cu 4 compartimente
-conducta de refulare de 270m din PEID PE 100, De 50
Statie de preepurare ape meteorice
-4 cuve circulare din beton armat cu diametru de 3 m
-conducta descarcare de 20 m din PVC De 500
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Statie de pompare (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere retele publice de apa si canalizare, inclusiv bransamente si racorduri pana la limita de proprietatepe Intr.Clopoteilor, Intr.Versului, Str. Rodica si statie de pompare ape uzate menajere, statie preepurare ape meteorice si conducte de refulare, descarcare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 595, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare 4.000 lei;Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului de lucrarifara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul general al Consiliului Local al Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. CRITERII DE CALIFICARE SI/SAU SELECTIE5.1 Situatia personala a candidatului/ofertantului
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.06. 2008.Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.
NOTA:
Ofertantii care nu prezinta la data deschiderii licitatiei certificatele constatatoare, ori din acestea rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe la data specificata in fisa de date a achizitiei, vor fi exclusi din procedura de achizitie.
Declaratie privind eligibilitatea- Formularul nr.12 A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 - Formularul nr.12 B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Formularul 12C5.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Certificat de inregistrare fiscalaCertificat constator emis de Registrul Comertului sau echivalente emise cu cel mult 30 zile inaintea datei licitatiei, orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.3) Situatia economico-financiaraObligatii contractuale in desfasurare.
-Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti.Situatia Financiara-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 1.100.000 lei-Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.4) Capacitatea tehnica si/sau profesionala1. Prezentare generala
Se va completa Formularul B22. Sustinere tehnica
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare conform Formularului nr. 12 G.
Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul B2
3. Experienta similara-Lista principalelor lucrari similare ( retele hidroedilitare, statii de pompare/ statii preepurare ) incepute si finalizate in ultimii 5 ani, continad valori, perioade de executie, beneficiari conformFormularului 12E.Lucrarile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 2 contracte apa-canal, statii de pompare/statii preepurare, cu valoare de cel putin 600.000.lei, fiecare, cu procese verbale de receptie si recomandari vizate de ISCB;
-Candidatii pot prezenta si alte informatii care sa dovedeasca experienta tehnica.4. Resurse tehniceSe vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform Formularului nr. 12 H.5.Candidatii vor prezenta lista personalului de specialitate de care dispunein special pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrari apa si canal.6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrarii si C.V.-urile aferente .7. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , conform Formularului nr. 12 I.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Sectorului nr.2, program: luni-joi: 12-16, vineri: 12-13
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 15:00
Locul: PRIMARIA SECTORULUI 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante sau imputernicitii acestora, comisia de evaluare, specialisti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3. Localitate: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tara: Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: Str.Chiristigiilor nr.11-13 , ,Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 021561, Romania, Tel.209.60.16, Fax: 209.60.16
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer