Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere retele publice de apa si canalizare, inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate pe Utiesului, Nita Ion, Intr. Ceptura, Str. Ceptura si statie de pompare ape uzate menajere,sector 2.


Anunt de participare numarul 51691/07.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Vergil, Tel.0212096198, Email: [email protected], Fax: 0212096099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele publice de apa si canalizare, inclusivbransamentele si racordurile pana la limita de proprietate pe Utiesului, Nita Ion, Intr. Ceptura, Str. Ceptura si statie de pompare ape uzate menajere, sector 2.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sectorul 2, str.Ceptura, Utiesului, Nita Ion, intr.Ceptura, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor privind extinderea retelelor publice de apa si canalizareinclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate pe strazile Utiesului, Nita Ion, Intr. Ceptura, Str. Ceptura si statie de pompare ape uzate menajere, se va realiza cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice elaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati.SPECIFICATIILE TEHNICE : StradaUtiesului
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de160 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 17bransamente si 2 hidranti.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de226 m din PVC De 315 mm.Se vor executa 17 racorduri, 7 camine si4 guri de scurgere.
Strada Nita Ion
-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de432 m din PVC De 315 mm. Se vor executa27 racorduri 17 camine de vizitare si 12 guri de scurgere.
Intrarea Ceptura
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de58 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 2bransamente si1 hidrant.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 254 m din PVC De 315 mm, 43 m din PVC De400 si 52 m din PVC De 500 mm.Se vor executa 17 racorduri, 10 camine si8 guri de scurgere.
StradaCeptura-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de405 m din PVC De 315 mm, 46 m din PVC De 500 mm.Se vor executa34 racorduri, 14 camine de vizitare si8 guri de scurgere.
Statie pompare ape uzate-Cuva subterana din beton 4, 65m*4, 65m*4, 5m cu 4 compartimente.-Conducta de refulare este de 60 m din PEID De50.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Statie de pompare (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere retele publice de apa si canalizare, inclusivbransamentele si racordurile pana la limita de proprietate pe Utiesului, Nita Ion, Intr. Ceptura, Str. Ceptura si statie de pompare ape uzate menajere, sector 2.
Valoarea estimata fara TVA: 837, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participareeste de 4000 lei;garantia de buna executie este de 10%din valoarea contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget general al Consiliului Local al Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscalaCertificat constator emis de Registrul Comertului sau echivalente emise cu cel mult 30 zile inaintea datei licitatiei, orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusDeclaratie privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul nr.12 ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.12 BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Formularul 12CCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.04. 2008 a de indeplinirea contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare.
-Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti.Situatia Financiara-Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 700.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare generalaSe va completa Formularul B21. Prezentare generalaSe va completa Formularul B22. Sustinere tehnicaLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare conform Formularului nr. 12 G.Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul B23. Experienta similara-Lista principalelor lucrari similare(retele hidroedilitare, statii de pompare /statii preepurare) incepute si finalizate in ultimii 5 ani, continad valori, perioade de executie, beneficiari conform Formularului 12E.-Candidatii pot prezenta si alte informatii care sa dovedeasca experienta tehnica.4. Resurse tehniceSe vor prezenta informatii referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform Formularului nr. 12 H.5.Candidatii vor prezenta lista personalului de specialitate de care dispune in special pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrari similare.6.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari si C.V.-urile aferente .7. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , conform Formularului nr. 12 I.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
durata de executie
5%
Descriere:
3.
experienta similara
20%
Descriere:
4.
asigurare cu personal
4%
Descriere:
5.
perioada de garantie acordata lucrarii
10%
Descriere:
6.
programul calitatii
5%
Descriere:
7.
certificateISO9001/2000, ISO14001/2004, OHSAS18001/1999
6%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria sectorului 2, luni-joi 12-16, vineri 12-13
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 16:00
Locul: PRIMARIA SECTORULUI 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante sau imputernicitii acestora, comisia de evaluare, specialisti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3. Localitate: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tara: Romania , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084, , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer