Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere retele publice de apa si canalizare pe intr.Canotajului +statie de preepurare, intr.Varna, respectiv intr.Babadac +statie de preepurare, inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate


Anunt de participare numarul 51895/09.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: vasileistrate, Tel.209.60.99, Email: [email protected], Fax: 209.60.99
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele publice de apa si canalizare pe intr.Canotajului +statie de preepurare, intr.Varna, respectiv intr.Babadac +statie de preepurare, inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sectorul2, intr.Canotajului, intr.Varna, intr.Babadag.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intrarea Canotajului+statie de preepurare
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de 80 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 13 de bransamente si 2hidranti de incendiu.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 75 m din PVC 250 mm.Se vor executa 13 racorduri si 2 camine de vizitare.Statie de preepurare formata din 3 bazine separatoare din beton armat cu D=2, 86 m montate ingropat pana la adancimea de 3 m.
Intrarea Varna
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de 80 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 10 de bransamente si 2 hidranti de incendiu.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 75 m din PVC250 mm.Se vor executa 10 racorduri si 2 camine de vizitare.Intrarea Babadag + statie de preepurare
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de 80 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 11 de bransamente si 1 hidrant de incendiu.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 71 m din PVC 250 mm.Se vor executa 10 racorduri si 2 camine de vizitare
Statie de preepurare formata din 3 bazine separatoare din beton armat cu D=2, 86 m montate ingropat pana la adancimea de 3 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.1)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere retele publice de apa si canalizare pe intr.Canotajului +statie de preepurare, intr.Varna, respectiv intr.Babadac +statie de preepurare, inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate
Valoarea estimata fara TVA: 390, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2.000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general al Consiliului Local al Sectorului 2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie; Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.04.2008. Certificatele prezentate valabile la deschiderea licitatiei.
Certificat de inregistrare fiscala;Certificatemis de Registrul Comertului sau echivalente emise cu cel mult 30 zile inaintea datei licitatiei, orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara. Informatii privind situatia economico-financiara;bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente, obligatii contractuale in desfasurare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare, sustinere tehnica; subcontractanti; Experienta similara; personal specialitate- RTEsi CQ pentru lucrari similare (apa si canalizare);informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrarii si C.V.-urile aferente; efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; lista principalelor lucrari similare (retele apa si canalizare) incepute si finalizate in ultimii 5 ani;Certficari ISO 9001;ISO 14001; OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2 contracte apa - canal minim 150.000 lei , cu procese verbale de receptie si recomandari vizate de ISCB
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria Primariei Sectorului 2, strada Chiristigiilor nr.11-13, sector 2, luni-joi 11-16, vineri11-13
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2008 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor ofertante sau imputernicitii acestora, comisia de evaluare, specialisti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2-Directia Juridica
Adresa postala: Strada Chiristigiilor 11-13, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 02561, Romania, Tel.209.60.16
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer