Licitatie Publica - Extindere retele publice de apa si canalizare pe aleea Argedava , Buridava si Cumidava , inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate zona Gradinile Fundeni -pachet- 1
Anunt de participare numarul 118959/05.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Grigoriu, Tel. 021.209.60.99, Email: [email protected], Fax: 021.209.60.99, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele publice de apa si canalizare pe aleea Argedava , Buridava si Cumidava , inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate zona Gradinile Fundeni -pachet- 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Zona Gradinile Fundeni , sector 2 aleea Argedava , Buridava si Cumidava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de extindere retele publice de apa si canalizare se vor realiza in conformitate cu cerintele din documentatiile tehnice intocmite de proiectantiide specialitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt precizate in documentatiile tehnice respectiv caietele de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 979, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 5.000RON Cuantumil garantiei de buna excutie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general al Consiliului Local al Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederileart. 181 din O.UG. nr.34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie;Cazier Juducuar ; Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile de stat - la data de 28.02.2011. Certificatele prezentate - valabile la data licitatiei. Certificat constatator - privind obiectul de activitate cod CAEN - eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie , ,conform cu originalul", valabil la data deschiderii ofertelor.
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori d.p.d.v. profesional , traduse in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara.Informatii privind situatia economico-financiara; bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat la organele competente, obligatii contractuale in desfasurare (daca exista). Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva . In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm (act juridic unilateral ) al persoanei respective
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: mimim 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala ?Formularul B2; sustinere tehnica; subcontractanti. Experienta similara; personal specialitate - RTE si CQ pentru lucrari similare; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari si C.V.-urile aferente; CV-urile vor fi insotite de o declaratie din partea persoanei , ca accepta sa fie implicata in derularea contractului; efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; lista principalelor lucrari similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani. Certificatele ISO 9001; ISO 14001; OHSAS18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrarile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu proces verbal de receptie si recomandarea beneficiarului, cu o valoare de 90.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei . Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 Durata unei runde :1 (una ) zi .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 11:00
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai firmelor ofertante sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare, specialisti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice ? capacitate foarte mare a documentatiei tehnice (parti scrise, parti desenate) aceasta nu se poate posta in SEAP.Documentatia de atribuire (pachet GF1) se gaseste in format electronic la adresa de internet http: //81.196.196.11:8080/folder-ul Investitii Publice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: cod 030084, Romania, Tel. tel 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: cod 030084, Romania, Tel. tel 0213104641, Email: [email protected], Fax: tel 0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti) - Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. tel 0212523410, Fax: 0212523410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 14:28