Licitatie Publica - Extindere retele publice de apa si canalizare pe str. Malului, Iacobescu Gheorghe si Intr. Falciei, inclusiv bransamente si racorduri pana la limita de proprietate, extindere retele de canalizare pe str. Marian Cristescu, inclusiv racorduri pana la limit
Anunt de participare numarul 60626/05.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Vergil, Tel.209.60.99, Email: [email protected], Fax: 209.60.99
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere retele publice de apa si canalizare pe str. Malului, Iacobescu Gheorghe si Intr. Falciei, inclusiv bransamente si racorduri pana la limita de proprietate, extindere retele de canalizare pe str.Marian Cristescu, inclusiv racorduri pana la limita de proprietate.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sectorul 2 pe str. Malului, Iacobescu Gheorghe, Intr. Falciei, str.Marian Cristescu.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor privind extinderea retelelor publice de apa si canalizareinclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate pe strazile Marian Cristescu, Malului, Iacobescu Gheorghe si Intr. Falciei se va realiza cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice elaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati.SPECIFICATIILE TEHNICE :
StradaMarian Cristescu-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de 170 m din PVC De 315 mm si 246 m din PVC De 500 mm.Se vor executa 21 racorduri, 16 camine si 10 guri de scurgere.
Strada Malului
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de130 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 18 bransamente si 2 buc hidranti.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de178 m din PVC De 315 mm.Se vor executa 17 racorduri, 5 camine si 4 guri de scurgere
StradaIacobescu Gheorghe
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de 274 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 4 de bransamente si 3 buc hidranti.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de84 m din PVC De 315 mm.Se vor executa 4 racorduri, 3 camine si 2 guri de scurgere
Intrarea Falciei
-Extindere retele publice de apa pe o lungime de66 m din PEID PE 100, De 125.Se vor executa 3 bransamente si 1 buc hidrant.-Extindere retele publice de canalizare pe o lungime de56 m din PVC De 315 mm.Se vor executa3 racorduri si 1 camin.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere retele publice de apa si canalizare pe str. Malului, Iacobescu Gheorghe si Intr. Falciei, inclusiv bransamente si racorduri pana la limita de proprietate, extindere retele de canalizare pe str.Marian Cristescu, inclusiv racorduri pana la limita de proprietate.
Valoarea estimata fara TVA: 875, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare 4.000 lei;Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul general al Consiliului Local al Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a ofertantului Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.06. 2008 .Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.
NOTA:
Ofertantii care nu prezinta la data deschiderii licitatiei certificatele constatatoare, ori din acestea rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe la data specificata in fisa de date a achizitiei, vor fi exclusi din procedura de achizitie. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul nr.12 A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.12 B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Formularul 12C2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCertificat de inregistrare fiscalaCertificat constator emis de Registrul Comertului sau echivalente emise cu cel mult 30 zile inaintea datei licitatiei, orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Cerinte privind situatia economica si financiaraObligatii contractuale in desfasurare.
-Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti.Situatia Financiara-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 800.000 lei.-Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sustinere tehnicaLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare conform Formularului nr. 12 G.Experienta similara:
-Lista principalelor lucrari similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani, continad valori, perioade de executie, beneficiari conform Formularului 12E.
Lucrarile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 2 contracte apa-canalcu valoare de cel putin300.000lei, fiecare, cu procese verbale de receptie si recomandari vizate de ISCB;
-Candidatii pot prezenta si alte informatii care sa dovedeasca experienta tehnica.Resurse tehniceSe vor prezenta informatii referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform Formularului nr. 12 H.Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatiiCertificat prin care se atesta sistemele de asigurare a calitatiiISO 9001 sau echivalente.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa detina acest certificat.
Ofertantii vor prezenta dosarul privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii pe lucrare, proceduri de sistem si proces, dotari de laborator si testare proprii (sau contracte de colaborare cu laboratoare autorizate de profil-cel putin laborator gradul III ).Cerinte privind prezentarea de standarde de protectie a mediuluiCertificat prin care se atesta respectarea standardelor de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Certificat ISO 14001 sau echivalente.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa detina acest certificat.Cerinte privind sistemul de management al sanatatii si securitatiiocupationale profesionaleSe va prezenta Certificatul OHSAS 18001 sau echivalent.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa detina acest certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei Sectorului 2, program: luni-joi: 12-16, vineri: 12-13
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 11:00
Locul: PRIMARIA SECTORULUI 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante sau imputernicitii acestora, comisia de evaluare, specialisti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3. Localitate: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tara: Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: str.Chiristigiilor, nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.209.60.16, Fax: 209.60.16
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 16:11