Licitatie Publica - ?Extindere retele publice de apa si canalizare pe strada Aristotel, intrarile 1,2,3,4 inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate si extindere retele publice de canalizare pe strazile Ricinului , Culmea Fagarasului inclusiv racordu
Anunt de participare numarul 119243/12.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Rizea Ana Maria, Tel. 0212.09.60.99, Email: [email protected], Fax: 0212.09.60.99, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Extindere retele publice de apa si canalizare pe strada Aristotel, intrarile 1, 2, 3, 4 inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate si extindere retele publice de canalizare pe strazile Ricinului , Culmea Fagarasului inclusiv racordurile pana limita de proprietate ? p2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti, strazile: Aristotel, Ricinului, Culmea Fagarasului, intrarile 1, 2, 3 si 4.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de extindere retele publice de apa si canalizare se vor realiza in coformitate cu cerintele din documentatiile tehnice intocmite de proiectantii de specialitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt precizate in documentatiile tehnice respectiv caietele de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 066, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este de :8000 lei. Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget general al Consiliului Local al Sectorului 2Buget general al Consiliului Local al Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din O.UG. nr.34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie; Cazier judiciar;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile de stat la data 28.02. 2011.Certificatele vor fi valabile la data licitatiei.Certificat constatator? privind obiectul de activitate cod CAENeliberatde MinisterulJustitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal ;
Certificat de inregistrare (CUI) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National alRegistruluiComertului de pe langa Tribunal (original sau copie conform cu originalul)
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul);Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani; bilantul contabil la 31.12 2009 inregistrat la organele competente.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm (act juridic unilateral ) al persoanei respective.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 3.300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala-Formularul B2, Sustinere tehnica-Lista cuprinzand subcontractantii Formularul 12G, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice. Experienta similara; Lista personalului pentru asigurarea controlului calitatii - RTE si CQ pentru lucrari; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari si C.V.-urile aferente; CV-urile vor fi insotite de o declaratie din partea persoanei, ca accepta sa fie implicata in derularea contractului; efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Certificatele ISO 9001; ISO 14001; OHSAS18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrari similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Fisa trebuie insotita de minim 1 contract de apa si canalizare cu proces verbal de receptie si recomandare/document constatator cu o valoare de cel putin 300. 000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile de la transmiterea invitatiei in SEAP.Numarul de runde ale licitatiei electronice :1.Durata 1 ( una ) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 13:00
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor , specialisti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice ? capacitate foarte mare a documentatiei tehnice (parti scrise, parti desenate) aceasta nu se poate posta in SEAP. Documentatia de atribuire (pachet 2 zona Plumbuita) se gaseste in format electronic la adresa de internet http: //81.196.196.11:8080/ folder-ul Investitii Publice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sector 2 (Primaria Sectorului 2)- Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor, nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. 021.252.34.10, Fax: 021.252.34.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 16:06