Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere Scoala Nr. 1 Domnesti


Anunt de participare numarul 67702/31.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA CU CLS. I-VIII NR.1 DOMNESTI
Adresa postala: COM.DOMNESTI, NR.1172, JUD.ILFOV, Localitatea: Domnesti, Cod postal: 077090, Romania, Punct(e) de contact: STANCU CIUBAR, Tel.0213514919, Email: [email protected], Fax: 0213525170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere Scoala Nr. 1 Domnesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I - VIII Nr. 1 Domnesti, com. Domnesti, nr. 1228, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea Scolii Nr. 1 Domnesti: P+1, Suprafata construita 600 mp, Suprafata desfasurata 1278 mp, 6 sali clasa, 1 sala festivitati, birouri si grupuri sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea Scolii Nr. 1 Domnesti: P+1, Suprafata construita 600 mp, Suprafata desfasurata 1278 mp, 6 sali clasa, 1 sala festivitati, birouri si grupuri sanitare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 26.000 lei si garantia de buna executie in procent de 7 % din valoarea contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De Stat - Fonduri alocate de la Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente), Cazier fiscal /certificat echivalent, Pentru persoane juridice romane: Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, valabil la data depunerii ofertei, Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil (31.12.2007), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie cel putin egala cu 2.600.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie cel putin egala cu 2.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: completarea fomularului-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari / cantitati, dupa caz
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
- Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Informatii referitoare la personalul de specialitate. Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului
- Informatii privind subcontractantii- Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost executerarea de lucrari similare si care au avut o valoare egala sau mare de900.000 lei.- Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Uniunea Europeana : ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, sau documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO07TREZ4215004XXX003903, Trezoreria Ilfov, Cod fiscal 13605748
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2008 12:00
Locul: Scoala cu clasele I - VIII Nr. 1 Domnesti, com. Domnesti, nr. 1228, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si reprezentati ai ofertantilor care se prezinta cu B.I./C.I. si imputernicire din partea societatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile art. 67 alin (3) din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Ilfov - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea 13 Septembrie, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050722, Romania, Tel.0213173650, Email: [email protected], Fax: 0213173654, Adresa internet (URL): www.isjilfov.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer