Licitatie Publica - Extindere sediu ITM Buzau
Anunt de participare numarul 25941/01.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA BUZAU
Adresa postala: Buzau, Aleea Sporturilor, bl.1B, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120099, Romania, Punct(e) de contact: Meluta Nita, Tel.0238713047, Email: [email protected], Fax: 0238713047, Adresa internet (URL): www.itmbuzau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Inspectie in domeniul relatiilor de munca si a securitatii si sanatatii in munca
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere sediu ITM Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Buzau, aleea Sporturilor bloc 1B
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie extindere sediu al Inspectoratului Teritorial de Munca Buzau, parter+4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare de lucrari conform caietului de sarcini si anexelor acestuia
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=25000 RON; Garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea declaratiei privind eligibilitatea;
-prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
-certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (in perioada de valabilitate);
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(in perioada de valabilitate);Pentru persoanelor fizice sau juridice straine: prezentarea documentelor mentionate mai sus, emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine sau declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea acestor obligatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil dinanul precedent vizat si inregistrat de organele competente;
-declaratie din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, este de cel putin 4.800.000 RON;
-dovezi prin care ofertantul trebuie sa arate ca detine resurse financiare disponibile pentru finalizarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie;
-recomandari, procese verbale de receptie a lucrarilor invocate;
-informatii privind personalul de specialitate;
-numarul mediu de personal din ultimele 12 luni;
-declaratie privind dotarile specifice;
-lista subcontractantilor si conventiile incheiate cu acestia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 13:00
Locul: Sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Buzau, Aleea Sporturilor, bloc 1B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti, Sectia contencios administrativ
Adresa postala: Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100560, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, Strada Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Teritorial de Munca Buzau, compartiment achizitii publice
Adresa postala: Buzau, aleea Sporturilor, bloc 1B, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120099, Romania, Tel.0238713047, Email: [email protected], Fax: 0238713047, Adresa internet (URL): www.itmbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 11:01