Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SERVICII DE TIP COMMON USE TERMINAL EQUIPMENT (GHISEE CHECK-IN)


Anunt de participare (utilitati) numarul 72731/27.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel.+40.264.307.500, In atentia: Conducerea R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149str. Trian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.307.500, In atentia: Conducerea R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.307.500, In atentia: Conducerea R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXTINDERE SERVICII DE TIP COMMON USE TERMINAL EQUIPMENT (GHISEE CHECK-IN)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia nr.149, Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, furnizare, executie si intretinee extindere servicii de tip common use terminal equipement (ghisee check-in)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
48214000-1-Pachete software pentru sisteme de operare de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de servicii de tip Common Use Teminal Equipement (CUTE)prin echiparea unui numar de 18 de ghisee de check-in (cu posibilitatea de extinderecu inca 11 ghisee), echiparea a 5 porti de imbarcare (cu posibilitatea de extinderecu inca 2 porti), furnizare software CUTE, servicii de telecomunicatii CUTE si mentenanta 24h/24.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 950, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea achizitionarii ulterioare a unor noi servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
96 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 39000 EuroGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligib; declaratie privind inexistenta starii de faliment; certif. constat. de indepl. oblig. exigib. de plata a impoz. si tax. catre stat, inclusiv cele locale, a contrib. pt. asig. sociale de stat care sa fie in termenele legale de valab; certificat de atestare fiscala, pers. jur./fiz. romane-certif. constat. emis de O.R.C; pers. jur./fiz. straine-doc. care dovedesc o forma de inreg./atest. ori apartenenta din p. de v. profesional conform prev.legale din tara in care ofertantul este rezident; certif. de bonitate emis de Camera de Comert; autorizare AACR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale;cifra de afaceri medie anuala/ultimii 3 ani sa fie de minim 5mil Euro;bilantul contabil la 31.12.2007 si 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi incheiat, in ultimii 3 ani, cel putin 3 contracte similare ce au avut ca obiect extindere servicii de tip common use terminal equipement (ghisee check-in), din care cel putin unul in Romania..Formularul H2 va fi insotit obligatoriu de recomandarea beneficiarului respectiv.
2.Resurse umane-Personalul desemnat de ofertant pentru a presta aceste servicii trebuie sa aiba minim doi ani de experienta, in folosirea, mentenanta si service-ul sistemului intr-un mediu aeroportuar.In dovedirea indeplinirii acestei conditii ofertantul va prezenta o lista cu personalul desemnat pentru indeplinirea contractului, insotita de C.V pentru fiecare membru al personalului propus pentru evaluarea acestei cerinte, indicandu-se in mod expres experienta profesionala.3. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare (Formular H3 din sectiunea IV).4.Certificat de conformitate: ISO 9001 :2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: o.p. in cont RO12BTRL01301202919844XX Banca Transilvania Cluj sau numerar la casieria R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Luni-Vineri, intre orele 9:00-15:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2009 10:00
Locul: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.149
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; o persoana cu scrisoare de imputernicire din partea fiecarui ofertant care a inaintat o oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40.21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+40.264.593.865, Email: [email protected], Fax: +40.264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Comercial
Adresa postala: str.Traian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.+40.264.307.500, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2009 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer