Licitatie Publica - Extindere si modernizare LSVSA apartinand DSVSA Alba
Anunt de participare numarul 52015/13.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBA
Adresa postala: str.Lalelelor, nr.7A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii si investitii, Tel.0258-835915, Email: [email protected], Fax: 0258-806235, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitate sanitar-veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere si modernizare LSVSA apartinand DSVSA Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DSVSA Alba, Str.Lalelelor, nr.7 A, jud.Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
dotarea cu echipamente in cadrul proiectului "Extinderea si modernizarea laboratorului sanitar-veterinar de stat apartinand DSVSA Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29241233-2 - Aparate de purificare a apei (Rev.1)
29242472-6-Echipament de decontaminare (Rev.1)
29852200-8-Echipament de protectie (Rev.1)
30232510-2-Dispozitive de inregistrare a datelor (Rev.1)
33261000-7-Microscoape (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 159, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1000 RON. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, certificat de inregistrare si certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- situatii financiare pe ultimii 3 ani, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minim 500000 RON, profit net pozitiv pe ultimul an financiar incheiat, cel putin inca 3 contracte de aceeasi valoare si complexitate, capacitate financiara pentru sustinerea a minim 35% din valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sisteme de asigurare a calitatii la producator, conform standardelor SR EN ISO, Autorizatie de livrare emisa de producator pe numele ofertantului, incadrarea in valoarea estimata si in termenul de livrare de maxim 1 luna de la incheierea contractului. Echipamentele vor fi instalate si puse in functiune si funizorul va instrui personalul asupra modului de utilizare si functionare a echipamentelor. Livrarea echipamentelor va fi insotita de carti tehnice in limba romana.
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin ordin de plata sau in numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 12:00
Locul: sediul DSVSA Alba, str.Lalelelor, nr.7A, Alba Iulia,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care participa la deschiderea ofertelor vor prezenta imputernicire din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantare SAPARD, Masura 1.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform dispozitiilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii si investitii din cadrul DSVSA Alba
Adresa postala: str.Lalelelor, nr.7A, jud.Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Tel.0258/835915, Fax: 0258/806235
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2008 10:10