Licitatie Publica - Extindere si modernizare piata Lovrin
Anunt de participare numarul 79254/04.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LOVRIN (PRIMARIA)
Adresa postala: LOVRIN, STR. PRINCIPALA, NR.206, JUD. TIMIS, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Punct(e) de contact: VASILE GRAUR, Tel.0256/381002, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256/381002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere si modernizare piata Lovrin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Lovrin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie pentru lucrari de constructii de amenajare piata agroalimentara in comuna Lovrin.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii pentru amenajarea unei platforme cu imbracaminte moderna de cca.14000mp in cadrul Pietei Lovrin, constructie halaunde se vor comercializa branzeturi si carne, birou administrativ si grup sanitar cu fosa septica.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 415, 596.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000ronGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului pe o perioada de 2 ani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local-criteriul 4/2009Plata se va efectua dupa receptia la terminarea lucrarilor si darea in folosinta a obiectivului, in mod esalonat in termen de 12 luni calendaristice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul constatator emis de O.R.C.-nu mai vechi de 30 zile (la data depunerii ofertei)
Certificatul fiscal valabil emis de A.N.F.P.-nu mai vechi de 30 zile (la data depunerii ofertei)
Cerificat fiscal pentru taxe si impozite locale.-nu mai vechi de 30 zile (la data depunerii ofertei)
Orice persoana juridica romana sau starina poate participa la procedura de achizitie, dac face dovada inregistrarii a documente echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul pe anul 2006, 2007, 2008
Dovada ca societatea are capacitatea financiara de a executa lucrarile inscrise in caietul de sarcini.
(linie de credit, disponibil in banca, sau alte forme de sustinere financiara din partea ofertantului , care sa poata demonstra ca poate sustine financiar lucrarile cerute de autoritatea contractanta)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-dovada ca ofertantul a executat lucrari similare de minim valoarea contractului supus achizitiei publice
Recomandari-minim o recomandare pentru o lucrare similara de valoarea lucrarii supuse achizitiei
Asigurarea calitatii-dovada existentei unui certificat de atestare a sistemului de management al calitatii;Personal calificat, atestat MLPAT-copie cv-uri, diplome, atestate si dovada ca sunt angajatii ofertantului pe perioada nedeterminata sau pe perioada derularii si garantiei contractului de lucrari;
Lista dotari necesare realizarii lucrarilor- documente care sa ateste faptul ca societatea are in dotare utilajele necesare lucarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 10:00
Locul: sala de consiliu- Primaria comunei Lovrin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice nu este posibila postarea documentatiei pe SEAPDocumentatia se poate ridica de la sediul primariei sau se poate trimite pe posta in urma solicitarii scrise a oricarui candidat/ofertant care isi manifesta intentia de participare la competitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cosiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a comunicarii rezultatului de atribuire a achizitiei de lucrari.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Lovrin
Adresa postala: str. Principala nr.206, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Tel.0256381002, Email: [email protected], Fax: 0256381002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 15:31