Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SI MODERNIZARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA CURTISOARA, JUDETUL OLT


Anunt de participare numarul 47031/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CURTISOARA
Adresa postala: COMUNA CURTISOARA, SAT CURTISOARA, JUDETUL OLT, Localitatea: Curtisoara, Cod postal: 237115, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR CONSTANTIN, Tel.0249470098, Email: [email protected], Fax: 0249470044, Adresa internet (URL): www.primariacurtisoara.judetulolt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE SI MODERNIZARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA CURTISOARA, JUDETUL OLT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA CURTISOARA, JUDETUL OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA A TREI SURSE DE APA PRIN INLOCUIREA POMPELOR, MONTARE DE CONTOARE DE APA, REFACERE INSTALATII ELECTRICE, STATII DE CLORINARE, REZERVOARE DE INMAGAZINARE, RETEA NOUA DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL CURTISOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE SI MODERNIZARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA: REABILITAREA A TREI SURSE DE APA PRIN INLOCUIREA POMPELOR, MONTARE DE CONTOARE DE APA, REFACERE INSTALATII ELECTRICE, STATII DE CLORINARE, REZERVOARE DE INMAGAZINARE, RETEA NOUA DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL CURTISOARA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 891, 831RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 57800 RON, SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA ELIBERATA DE O BANCA DIN ROMANIA;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA CONTRACTULUI SE VA FACE ESALONAT IN FUNCTIE DE TRANSELE ALOCATE PRIN OG 7/2006 SI DIPONIBILITATILE DE FINANTARE EXISTENTE LA NIVELUL CONSILIULUI LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere. Angajamentulprevazut la art. 186alin (2) si art. 190 alin (2), va lua forma unui acord scris de participare si sustinere fara legalizare in faza de ofertare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O vizita in teren este prevazuta pentru data de 28.03.2008 ora 10:00; RESPECTAREA CERINTELOR REFERITOARE LA ELIGIBILITATE art. 180 si 181; CERTIFICATE FISCALE CARE ATESTA LIPSA OBLIGATIILOR RESTANTE LA BUGETUL DE STAT SI BUGETELE LOCALE IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA; CERTIFICAT CONSTATATOR REGISTRUL COMERTULUI CARE SA ATESTE AUTORIZAREA IN DOMENIU (CAEN)IN ORIGINAL; COPIE CERTIFICAT INREGISTRARE SI ACT CONSTITUTIV/STATUT.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SCRISOARE DE BONITATE BANCARA CARE SA CERTIFICE CA OFERTANTUL DISPUNE DE SURSE FINANCIARE PENTRU SUSTINEREA CONTRACTULUI IN PROPORTIE DE MINIM 30%; BILANT CONTABIL 2007; SOLVABILITATE; LICHIDITATE;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MINIM DE 3 ORI VALOAREA ESTIMATA 8675000 LEI; SOLVABILITATE MINIM 30%; LICHIDITATE 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI; EXPERIENTA SIMILARA; RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI; PROCESE VERBALE DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR FARA ANEXA II;LISTA ECHIPAMENTE; PERSONAL DE SPECIALITATE; CERTIFICATE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII, PROTECTIA MEDIULUI, SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA, SUBCONTRACTARE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN UN CONTRACT SIMILAR SAU MAXIM 3 CU VALOARE CUMULATA MINIM 2800000 LEI;MINIM 3 CONTRACTE DE ACEEASI NATURA IN ULTIMII 5 ANI INSOTITE DE RECOMANDARI SI PROCESE VERBALE DE RECEPTIE; OFERTANTUL VA FACE DOVADA CA DETINE (PROPRIETATE, CA URMARE A UNUI CONTRACT DE INCHIRIERE SAU ALTA FORMA LEGAL ACCEPTATA - Ex. ASOCIERE/COLABORARE) CEL PUTIN URMATOARELE ECHIPAMENTE -utilaje pentru sapat; aparat sudura cap la cap PE-HD; aparat sudura pE-HD elecrofuziune ;SUBCONTRACTARE ACCEPTATA MAXIM 10%
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI FINANCIARE
70%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARII
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
585/17.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA POATE FI OBTINUTA DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN BAZA UNEI CERERI SCRISE PENTRU SUMA DE 500 LEI CE VA FI PLATITA LA CASIERIE.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 16:00
Locul: CONSILIUL LOCAL CURTISOARA, COMUNA CURTISOARA, JUDETUL OLT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OBSERVATORI, REPREZENTANTII OFERTANTILOR IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI SCRISE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, (art. 67 din OUG94/2007)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer