Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - extindere si modernizare sediu administrativ DSVSA Salal


Anunt de participare numarul 2851/22.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SALAJ
Adresa postala: ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR, NR. 4, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA PETRUTA, Tel.0260/612124, In atentia: comp. achizitii d-na Ciurbe Iustina, Email: [email protected], Fax: 0260/660152, Adresa internet (URL): Zalau str. Tipografilor nr. 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
extindere si modernizare sediu administrativ DSVSA Salal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zalau str. Tipografilor nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea lucrarilor de constructii si instalatii necesare realizarii obiectivului extindere si modernizare sediu administrativ DSVSA Salaj, conform caiet de sarcini si proiect tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sediu administrativ extindere si modernizare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 6500 ron, sub forma de scrisoare de garantie bancara in original, garantia de buna executie 3% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cf. caiet de sarcini si fisa de dare: declaratie privin eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, certificat constatator emis de catre Registrul comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cf. caiet de sarcini si fisa de date: rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, insotite de copii de pe bilanturi si declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe 3 anisa fie de 3 000 000 ron.Ofertantii care nu indeplinesc unul sau mai multe criterii minime de calificare vor fi descalificati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, dosar de prezentare;2. fisa pt. experienta similara pe ultimii 3 ani;3.declaratie privind utilajele;4.declaratie pt. numarul mediu de personal in ultimii 3 ani;5.obligatii contractuale in desfasurare;6.anexa nr.1 din Legea 346/2004 daca este cazul;7. informatii privind subcontractantii.8.ISO 9001, ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pt. nr. mediu de personal in ultimii 3 ani insotita de CV-urile form 12I sa fie min. 25 persoane calificate, Ofertantii care nu indeplinesc unul sau mai multe criterii minime de calificare vor fi descalificati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
termen de executie
10%
Descriere:
3.
respectare caiet de sarcinii
10%
Descriere:
4.
perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1356/19.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BVD. DINICU GOLESCU NR. 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: P-TA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/596110, Email: [email protected], Fax: 0264/592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comp, JURIDIC DSVSA SALAJ
Adresa postala: ZALAU STR. TIPOGRAFILOR NR. 4, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450122, Romania, Tel.0260/612124, Email: www.dsv-salaj.ro, Fax: 0260/660152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2007 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer