Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU ADMINISTRATIV PRIMARIA COMUNEI ALBESTI


Anunt de participare numarul 12996/07.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Albesti
Adresa postala: Str. Soseaua Mangaliei, Nr.31, Localitatea: Albesti, Cod postal: 907020, Romania, Punct(e) de contact: Dana-Albena Duzinschi, Tel.0241736708, Email: [email protected], Fax: 0241736708
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU ADMINISTRATIV PRIMARIA COMUNEI ALBESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PRIMARIA COMUNEI ALBESTI, SOS. MANGALIEI NR. 31, JUD. CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU ADMINISTRATIV PRIMARIA COMUNEI ALBESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45232460-4-Lucrari sanitare (Rev.1)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU ADMINISTRATIV PRIMARIA COMUNEI ALBESTI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 010, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 10.000 LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PUBLICE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE/SUBCONTRACTARE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181
3.CERTIFICAT FISCAL PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL CONSOLIDAT
4.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
5.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
6.AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI IN PERIOADA 2004-2006
2.ULTIMUL BILANT CONTABIL INREGISTRAT LA DGFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDIE PE ULTIMII 3 ANI SA FIE EGALA SAU MAI MARE DE 3.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SIMILARE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI
2.STUDII/PREGATIRE PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE SI A CELOR RESPONSABILI DE EXECUTAREA LUCRARILOR (DOCUMENTE DOVEDITOARE)
3.DECLARATII REFERITOARE LA UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC
4.INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
UN CONTRACT IN VALOARE DE MINIM 1.000.000 LEI SAU CEL MULT 3 CONTRACTE A CAROR VALOARE CUMULATA SA FIE DE MINIM 2.500.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI COMUNEI ALBESTI SOS. MANGALIEI, NR. 31, JUD. CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI ALBESTI, JUD. CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE DE CATRE OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR A ACTULUI INVOCAT CA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI COMUNEI ALBESTI
Adresa postala: SOS. MANGALIEI NR. 31 JUD. CONSTANTA, Localitatea: ALBESTI, Cod postal: 907020, Romania, Tel.0241736708, Email: [email protected], Fax: 0241736708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2007 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer