Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE APE UZATE IN SATELE PRAJENI,MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 43 IN SAT LUPARIA, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI,CONSTRUIRE CENTRU DE ASISTENTA COPII DUPA PROGRAMUL SCOLAR, C


Anunt de participare numarul 113368/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PRAJENI
Adresa postala:  sat Prajeni, com. Prajeni, judetul Botosani, Localitatea:  Prajeni, Cod postal:  717305, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Matei, Tel. 0231553010, Email:  [email protected], Fax:  0231553010, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE APE UZATE IN SATELE PRAJENI, MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 43 IN SAT LUPARIA, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI, CONSTRUIRE CENTRU DE ASISTENTA COPII DUPA PROGRAMUL SCOLAR, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivele : Obiectul 1: EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE APE UZATE IN SATELE PRAJENI, CAMPENI, LUPARIA, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI;Obiectul 2: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 43 IN SAT LUPARIA, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI;Obiectul 3: CONSTRUIRE CENTRU DE ASISTENTA COPII DUPA PROGRAMUL SCOLAR, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45215200-9-Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul 1: EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE APE UZATE IN SATELE PRAJENI, CAMPENI, LUPARIA, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI ? valoare estimata 4.473.786 lei, fara TVAObiectul 2: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 43 IN SAT LUPARIA, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI ? valoare estimata 3.792.800 lei, fara TVAObiectul 3: CONSTRUIRE CENTRU DE ASISTENTA COPII DUPA PROGRAMUL SCOLAR, COMUNA PRAJENI, JUDETUL BOTOSANI - valoarea 583.242 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 8, 849, 828RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 170.000 leI cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII CARE PARTICIPA LA LICITATIE IN ASOCIERE VOR LEGALIZA ASOCIEREA DACA OFERTA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate de atestare a platii taxelor si impozitelorCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati: 2007, 2008, 2009 - 17.300.000 lei Informatii generale si Identificarea financiara Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008 si 2009) Scrisori de bonitate prezentare declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul) prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 1.700.000 lei, in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principalele lucrari executate si finalizate in ultimii 5 aniInformatii privind dotarile specificeInformatii referitoare la persoanele responsabile de indeplinirea contractuluiInformatii privind masurile de protectie a munciiInformatii privind subcontractantiAcordul de asociereEvitarea conflictului de intereseInformatii privind asigurarea calitatiiStandarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a unor contracte de executie de aceeasi complexitate cu a obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit a cel mult 3 (trei) contracte de executie in valoare cumulata mai mare sau egala cu 4.200.000 lei (fara TVA) care au avut ca obiect executia unor lucrari similare privind constructia de retele de alimentare cu apa si retele de canalizare si statii de epurare; a cel putin 1 (unu) contract de executie in valoare mai mare sau egala cu 3.700.000 lei (fara TVA) care a avut ca obiect executia unor lucrari similare de modernizare drumuri comunale; a cel putin 1 (unu) contract de executie in valoare mai mare sau egala cu 570.000 lei (fara TVA) care au avut ca obiect executia unor lucrari similare de constructii civile Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune si vor fi alocate pentru indeplinirea, in totalitate si corespunzator, a contractului de lucrari Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere Lista personalului responsabil ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii Declaratie privind subcontractantii Acord de asociere, ISO 9001 ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
TEHNIC
40%
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 11:00
Locul: Primaria comunei Prajeni, comuna Prajeni, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa persoane juridice/fizice imputernicite de ofertanti precum si alte persoane juridice/fizice ce indeplinesc calitatea de invitati sau observatori din partea APDRP, Ministerul de Finante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR masura 322 -?Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Adresa: str. Stavropoleos nr. 6 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.+ 4 021/3104641 , Email: [email protected] , Fax: + 4 021/3104642, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 3104641, Email:  [email protected], Fax:  3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Adresa postala: Str Stefan cel Mare, nr. 62 , Localitatea: SUCEAVA , Cod postal: 720062 , Romania , Tel.+ 4 0230-216.321 , Email: [email protected], Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230216321, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI PRAJENI
Adresa postala:  Adresa postala: COMUNA PRAJENI, JUD BOTOSANI , Localitatea: Prajeni , Cod postal: 717305 , Romania , Tel. 0231553010 , Email: [email protected] , Fax: 0231553010, Localitatea:  Prajeni, Cod postal:  717305, Romania, Tel. 0231553010, Email:  [email protected], Fax:  0231553010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer