Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare numarul 103410/07.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SECARIA (PRIMARIA)
Adresa postala:  Primaria Secaria, Comuna Secaria, cod 107530, Prahova, Romania, Localitatea:  Secaria, Cod postal:  107530, Romania, Punct(e) de contact:  comuna Secaria, NR. 367B, cod postal 107530, prahova, Tel. 0244394081, In atentia:  POPA IULIAN PRIMAR, Email:  [email protected], Fax:  0244394091, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMUNA SECARIA
Adresa postala:  COMUNA SECARIA NR 367B, COD POSTAL 107530, PRAHOVA, ROMANIA, Localitatea:  SECARIA, Cod postal:  107530, Romania, Punct(e) de contact:  Responsabil cu procedura de achizitie, Tel. 0244394081, In atentia:  Oprica Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  0244394091
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala:  ., Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  ., Romania, Adresa internet (URL):  WWW.E-LICITATIE.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZARE EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA SI DRUM DE ACCES STATIE TRATARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45315500-3-Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE SI MODERNIZARE STATIE LOCALE DE APA + DRUM ACCES
Valoarea estimata fara TVA: 6, 755, 783RON
II.2.2) Optiuni
Da
APLICAREA art. 122, lit. i din OUG 34/2006 DACA DERULAREA LUCRARILOR O IMPUNE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANIA DE PARTICIPARE 100000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT APROBAT IN CADRUL PROGRAMULUI INSTITUIT PRIN ORDONANTA 7/2006 - BUGET DE STAT IN LIMITA FONDURILOR SI ETAPELOR DE FINANTARE STABILITE DE GUVERN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 oug 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCazier fiscal eliberat de DGFP
Cazier judiciar/certificate echivalent
Documente care dovedesc forma de inregistrare
Se va atasa copie dupa certificatul de inmatriculare
Se va atasa copie dupa CIF(codul de inregistrare fiscala)
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de Atestare A.P.D.P.R. emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania (sau certificate echivalente - cf. art. 177 din OUG 34/2006)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani2. Nivelul indicatorului financiar , ,lichiditate generala??3. Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilorde creditare pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte
4. formulerul INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. MAI MARE DECAT 13511566 LEI3. PESTE 1250000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. EXPERIENTA SIMILARA
2. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
3. RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI + copii dupa procesele verbale de receptie a lucrarilor.
4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Realizare RETEA APA VALOARE CEL PUTIN 4146793 lei si REALIZARE DRUM VALOARE CEL PUTIN 2608990 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
10
Descriere:
3.
Perioada de mobilizare dupa data ordinului de incepere a lucrarii
10%
10
Descriere:
4.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10%
10
Descriere:
5.
Proceduri tehnice de executie
10%
10
Descriere:
6.
Programul de asigurare a calitatii
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 18:00
Locul: SEAP - PROCEDURA ONLINE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-21-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Strada Emile Zola , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: 100043 , Romania, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244511049, Fax:  0244511049
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Secaria
Adresa postala:  comuna Secaria, nr. 367B, cod postal 107530, Prahova - serviciul secretariat administrativ, Localitatea:  SECARIA, Cod postal:  107530, Romania, Tel. 0244394011, Email:  [email protected], Fax:  024439401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer