Licitatie Publica - Extindere si reabilitare aductiuni pentru aglomerarea Alexandria?
Anunt de participare (utilitati) numarul 106336/21.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Punct(e) de contact: FLORICICA CHIVU, Tel. 0247311272;0247310442, Email: [email protected], Fax: 0247313218
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional de apa si canalizare pentru jud. Teleorman
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extindere si reabilitare aductiuni pentru aglomerarea Alexandria?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Aglomerarea Alexandria
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrare si montaj aprox .21 km conducte Dn 500 PEID inclusiv camine de sectionare, camine de dezaerisire si golire. Este inclusa si subtraversarea raului Vedea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Livrare si montaj aprox .21 km conducte Dn 500 PEID inclusiv camine de sectionare, camine de dezaerisire si golire. Este inclusa si subtraversarea raului Vedea
Valoarea estimata fara TVA: 35, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 700.000 leigarantie de participare 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de coeziune 81 %cofinantre nationala 19 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular7: Informatii generale despre ofertant
- Formular 8: Date despre societatea mixta/consortiu
-Formular 4: Imputernicirea notariala
Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.Formular 10: Declaratie privind eligibilitatea
Formular 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006
- Formular 9: Trecutul Litigios (cazierul judiciar);Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ;Certificat pentru plata CAS la 31.07.2010 ; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale la 31.07.2010 , valabi;le la data deschiderii ofertelor , Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertulu
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara;Formular 22: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul ( in lei si Euro )pentru anii 2007 ; 2008 ; 2009- Rapoartele auditorilor financiarisi/sau expertilor contabili autorizatisau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 ;Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 9.000.000 Lei, pentru o perioada de 8 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 17.500.000 lei .Formular 13 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 15 Experienta ca antreprenorFormular 16 Experienta in contracte similare
Formular 17 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Nivel specific minim necessar:
Experienta similara in executie ca antreprenor general dovedita prin :
Realizarea a cel putin unuicontract cu o valoare minima de 20.000.000 Lei, care cuprinde lucrari de alimentare cu apa si canalizare (lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari) atestate prin copii dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie finala se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata.Formular 18 Personalul cheie angajat in contract
Formular 19 Experienta profesionala a personalului cheie;Excavatoare ? 3 buc
Foreza ? foraj orizontal conducte ? 3 buc.
Sapatoare (mini excavatoare) ? 3 buc
5 tone < camioane < 20 tone -3 buc
Camioane < 5 tone -3 buc
Echipament de pozare a conductelor -3 buc
Mini-excavator pentru spatii inguste- 3 buc
Incarcator frontal ? 3 buc.
Pompe epuisment ? 3 bucati
Sisteme de sprijiniri santuri ? 3 seturi
Echipament pozare conducte ? 3 seturi
Echipament taiere asfalt ? 3 buc.Se va completa: Formular 21 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele;Formular 20: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
ISO 9001/2006 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS 18001 sau echivalent transpuse in tara de origine a ofertantilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 10:00
Locul: Sediul SC APA SERV SA , str. Vedea nr. 31 , cod 140052 , Alexandia , jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare , reprezentantul UCVAP , reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ??Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Intrucat din punct de vedere tehnic nu se poate posta documentatia pe SEAp - are un volum mare de cca 800 MB si este formata din fisiere multe , aceasta se poate obtine de la sediul APA SERV Alexandria pe baza unei solicitari scrise , prin ridicare directa cu imputernicit sau prin curier rapid cu plata curierului la destinatar.vizite amplasament :19.08.201 ; 26.08.201002.09.201 ; 09.09.2010 ; 16.09.2010Ora: 10, 00 sediul APA SERV SA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, cod postal 050091, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile incepand cu ziuaurmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV SA Alexandria- serviciul juridic
Adresa postala: Str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Tel. 0247311272, Email: [email protected], Fax: 0247313218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 17:06