Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SI REABILITARE CAROSABIL STRAZI IN MUNICIPIUL DROBETA-TURNU SEVERIN


Anunt de participare numarul 76187/24.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Muncipiul Drobeta Turnu Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL INVESTITII, Tel.0252314379, In atentia: Ing.Radu Manafu, Fax: 0252316317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE SI REABILITARE CAROSABIL STRAZI IN MUNICIPIUL DROBETA-TURNU SEVERIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta-Turnu Severin
strazile: Cicero, Crisan, Kiseleff, Kogalniceanu, Independenei, Orly, Topolnitei i bdul Tudor Vladimirescu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se executalucrari de extindere si reabilitare parte carosabila si reabilitaretrotuare pe anumite zone ale strazilor Cicero, Crisan, Kogalniceanu, Topolnitei, bdul.T. Vladimirescu, str, Kiseleff, str. Independentei, str. Orly
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini, listelor de cantitati de lucrari din proiectele tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 14, 338, 047RON
II.2.2) Optiuni
Da
Mun.Tr.Sev.poate achiz ult.noi lucr.sim.de la cast., cf.ar.122 lit.j/OUG 34/2006 modif si complet
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 75.000 lei ;Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea(Formular nr. 12 A )
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Formular nr. 12 B
3.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 12 C
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat, valabil la data deschiderii ofertelor.
5.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat, valabil la data deschiderii ofertelor;
6.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie
7.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitatela datei deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.
8.Certificat de Atestare A.P.D.P.R. emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri - Formular IG_CA ;
2.Bilant contabil la data 31.12.2005 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;
3.Bilant contabil la data 31.12.2006 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;
4.Bilant contabil la data 31.12.2007 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;
5.Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
6.Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)> 100 %
7.Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)> 30 %
8.Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 43.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular 12 F
2.Fisa de experienta similara- Formular nr.12 F 1
3.Recomandare/Cert. din partea beneficiarului;minim 2 rec.alebenef., emise in 2008-2009.
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei lucrari similara cu obiectul contractuluipt care va prezenta copia contr. de lucrari, procesul v. de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.Valoarea min. a exp.similaretr. sa fie de cel putin 4.300.000 lei ;
4.Declaratie pr. util., instalatiile, echip.tehn.;5.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- CV responsabil de contract;CVresponsabil tehnic cu executia;Atestat responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata;
Legitimatieresponsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie legalizata;
Contract de muncaresponsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata;Contract de munca responsabil calitate (CQ), in copie legalizata;
Certificat de autorizare responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie legalizata
C.V.- responsabil calitate (CQ)
6.Certificat privind implementarea unui Sistem de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2001 (2000)(sau echivalent), in copie legalizata;7.Certificat SR EN ISO 14001:2005(sau echivalent), in copie legalizata;8.Certificat OHSAS 18001:2004(sau echivalent)in copie legalizata;
9.Acord de asociere - Formular AA10.Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- Formular nr. 12 G11. Formular AS - Acord de subcontractare
In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucr. se va completa cuFara subcontractanti.
12.Formular DPM Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Punctajul ofertei tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2009 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. MaresalAverescu nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu a fost publicata in SEAP din motive obiective tehnice - planse. Documentatia poate fi procurata gratuit de la Primaria municipiului Drobeta Turnu Severin, Str. Maresal Averescu nr.2 , Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, Romania, in baza unei solicitari scrise adresata Biroului de Investitii, telefon 0252314379, fax 0252326252.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 052316317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2009 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer