Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SI REABILITARE RETELE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATEA VISINA, COMUNA JURILOVCA, JUDETUL TULCEA


Anunt de participare numarul 87203/24.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Jurilovca (Consiliul Local Jurilovca)
Adresa postala: str.1Mai , nr.2, Localitatea: Jurilovca, Cod postal: 827115, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Florentina Beciu, Tel.0721713105, Email: [email protected], Fax: 0240563799, Adresa internet (URL): wwwecomunitate.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE SI REABILITARE RETELE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATEA VISINA, COMUNA JURILOVCA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc. Visina, com. Jurilovca, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE SI REABILITARE RETELE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATEA VISINA, COMUNA JURILOVCA, JUDETUL TULCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE SI REABILITARE RETELE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATEA VISINA, COMUNA JURILOVCA, JUDETUL TULCEA
Valoarea estimata fara TVA: 4, 961, 190RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari noi similare cf. art. 122 lit. j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50000 lei iar garantia de bune executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea, Decl. priv. calitatea de participant la procedura, Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certif. constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certif. constatator emis de Of. Reg. Com., Certif. de inreg. la Of. Reg. Com., Cazier fiscal al firmei eliberat de D.G.F.P., in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilanturile contabile din anii 2006, 2007 si 2008, Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008, cashflow in cuantum de minim 200.000 euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 6600000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin o lucrare similara a carei valoare sa nu fie mai mica de 600000 euro, fara TVA, certif. in sist. de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalent, certif. in sist. de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, cetif. ISO OHSAS 18001 sau echivalent, Decl. priv. dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echip. teh., mij. de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe, Decl. priv. personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani, CV-urile personalului implicat in lucrare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dotari specifice obligatorii: aparat de sudura cap la cap dotat cu diagrama de sudura tiparita.Ofertantul are obligatia de a asigura unresponsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul constructii edilitare si gospodarie comunala si un resposabil tehnic cu calitatea (CQ) atestat in domeniulconstructii edilitare si gospodarie comunala.Ofertantul are obligatia de a asigura 2 sudori autorizati in polietilena autorizatia persoanelor in original sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2009 11:00
Locul: sediul Consiliului Local Jurilovca, judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, clauzele contractuale si formularele sunt disponibile in SEAP, atasate acestui anunt de participare. Proiectul tehnic nu a putut fi publicat in SEAP din motive tehnice. Acesta se poate obtine de la sediul Consiliului Local Jurilovca.Se recomanda vizitarea si inspectarea locului viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii, din punct de vedere a cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare unei oferte fundamentate tehnic si conforma cu datele reale din teren. Vizita amplasamentului va avea loc in data de 01.10.2009, ora 10:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Jurilovca
Adresa postala: comuna Jurilovca, judetul Tulcea, Localitatea: Jurilovca, Cod postal: 827115, Romania, Tel.0240563 797, Fax: 0240 563 799
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2009 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer