Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere si reabilitare retele alimentare cu apa potabila in localitatea Visina, comuna Jurilovca, Judetul Tulcea


Anunt de participare numarul 111364/15.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Jurilovca (Consiliul Local Jurilovca)
Adresa postala:  str.1Mai , nr.2, Localitatea:  Jurilovca, Cod postal:  827115, Romania, Punct(e) de contact:  Violeta Florentina Zait, Tel. 0240563797, Email:  [email protected], Fax:  0240563799, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere si reabilitare retele alimentare cu apa potabila in localitatea Visina, comuna Jurilovca, Judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: lOCALITATEA VISINA, COMUNA JURILOVCA, JUD. TULCEA
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere si reabilitare retele alimentare cu apa potabila in localitatea Visina, comuna Jurilovca, Judetul Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 518, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare :120000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.12. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.2Cerinte minime: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006-completare Formular nr.3.
2. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original/copie legalizata; din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat; valabil la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului financiar
3. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original/copie legalizata; din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local; valabil la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului financiar
4. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
5. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine .
1. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului ? copie legalizata ;
2. Prezentarea in original sau copie legalizata a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: 1. Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat, se va completa Formularul nr.42. Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Anul 2007:1 euro = 3, 6102 lei
Anul 2008:1 euro = 3, 9852 lei
Anul 2009:1 euro = 4, 2282 lei(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente)Nivel minim: Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim 10.000.000, 00 Lei3. Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces lalichiditati, credite/ alte mijloace financiare de cel putin 1.600.000, 00 lei, pentru o perioada de minim 6 luni de la data depunerii ofertelor, care va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Nota:
Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ccentralizator privind experienta similara si va completa2. Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul nr.6) .3. Declaratia privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului - Formular nr.74, Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerei in ultimii 3 ani - Formularul nr.85. Informatii referitoare la personalul angajat in contract - Formularul nr.9.- declaratie de disponibilitate-f.11
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
termenul de plata ofertat
20%
Descriere: cf. fisa de date
3.
durata prognozata ptr. solutionarea remedierilor in perioada de garantie
15%
Descriere: cf. fisa de date
4.
durata de executie a lucrarii
10%
Descriere: cf.fisa de date
5.
perioada de garantie a lucrarii executate
10%
Descriere: cf. fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5884
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 12:00
Locul: Consiliul Local Jurilovca, Judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOSNR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  03004, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipal Tulcea
Adresa postala:  str. Pacii nr.83, Localitatea:  tulcea, Cod postal:  820048, Romania, Tel. 0240512359, Email:  [email protected], Fax:  0240518544
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile , incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre orice act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Jurilovca
Adresa postala:  Jurilovca, str. 1 Mai, nr.2, Localitatea:  Jurilovca, Cod postal:  827115, Romania, Tel. 0240563797, Email:  [email protected], Fax:  0240563799
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer