Licitatie Publica - Extindere si reabilitare retele apa/ canal, extindere si reabilitare aductiune si statii de pompare noi ape uzate in localitatile: Cumpana, Agigea, Harsova si Mihail Kogalniceanu.
Anunt de participare (utilitati) numarul 136417/09.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Directia de Dezvoltare si Finantari Externe, Tel. +40 241664046, In atentia: Stelian Budes, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extindere si reabilitare retele apa/ canal, extindere si reabilitare aductiune si statii de pompare noi ape uzate in localitatile: Cumpana, Agigea, Harsova si Mihail Kogalniceanu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Constanta, Romania.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Extindere si reabilitare retea apa potabila, extindere retea canalizare si 1 statie de pompare ape uzate noua ? localitatea Cumpana.
Obiect 1: Reabilitare retea alimentare cu apa
Obiect 2: Extindere retea alimentare cu apa
Obiect 3: Bransamente
Obiect 4: Extindere retea canalizare
Obiect 5: Statie de pompare apa uzata nouaLot 2: Extindere si reabilitare retea apa potabila, extindere si reabilitare retea canalizare si 1 statie de pompare apa uzata noua ? localitatea Agigea.
Obiect 1: Reabilitare retea apa potabila
Obiect 2: Extindere retea apa potabila
Obiect 3: Bransamente apa
Obiect 4: Reabilitare retea canalizare (conducta refulare)
Obiect 5: Extindere retea canalizare
Obiect 6: Statie de pompare ape uzate nouaLot 3: Extindere si reabilitare aduc?iune, extindere aduc?iune, extindere retea canalizare si 3 statii de pompare noi ape uzate - localitatea Harsova.
Obiect 1: Sursa de apa subterana ? PUT 11
Obiect 2: Sursa de apa subterana ? PUT 12
Obiect 3: Sursa de apa subterana ? PUT 13
Obiect 4: Sursa de apa subterana ? PUT 14
Obiect 5: Sursa de apa subterana ? PUT 15
Obiect 6: Sursa de apa subterana ? PUT 16
Obiect 7: Reabilitare aductiune apa
Obiect 8: Extindere aductiune apa
Obiect 9: Extindere conducte refulare canalizare
Obiect 10: Statia de pompare ape uzate SP1
Obiect 11: Statia de pompare ape uzate SP2
Obiect 12: Statia de pompare ape uzate SP3
Obiect 13: Extindere retea canalizare gravitationalaLot 4: Extindere si reabilitare retea apa, rezervor nou, extindere retea canalizare si statie de pompare noua ape uzate ? localitatea Mihail Kogalniceanu.
Obiect 1: Gospodaria de apa (rezervor nou; pavilion de exploatare statie de dezinfectare si grup sanitar; reabilitare statie de pompare apa potabila; retele in incinta gospodariei de apa; amenajari incinta, drumuri de acces, imprejmuiri)
Obiect 2: Reabilitare conducta de aductiune
Obiect 3: Reabilitare retea apa
Obiect 4: Reabilitare bransamente apa
Obiect 5: Extindere retea apa
Obiect 6: Extindere retea canalizare menajera
Obiect 7: Statie de pompare ape uzate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Extindere si reabilitare retea apa potabila, extindere retea canalizare si 1 statie de pompare ape uzate noua ? localitatea Cumpana.
Obiect 1: Reabilitare retea alimentare cu apa ? 7 strazi; lungime retea - 8.415 m;Obiect 2: Extindere retea alimentare cu apa ? 24 de strazi; lungime retea ? 10.388 m;
Obiect 3: Bransamente ? 7 strazi
Obiect 4: Extindere retea canalizare - 17 strazi; lungime retea ? 5.658 m
Obiect 5: Statie de pompare apa uzata noua ? Q = 5, 7 l/s (constructii suprastructura, instalatii electrice si de automatizare, statie de pompare sistem monobloc de separare a solidelor cu 2 pompe complet echipata, camin gratar, retele exterioare, amenajari exterioare.Lot 2: Extindere si reabilitare retea apa potabila, extindere si reabilitare retea canalizare si 1 statie de pompare apa uzata noua ? localitatea Agigea.
Obiect 1: Reabilitare retea apa potabila ? lungime retea ? 2.738 mObiect 2: Extindere retea apa potabila ? lungime retea ? 6.087 m
Obiect 3: Bransamente apa
Obiect 4: Reabilitare retea canalizare (conducta refulare - lungime 2.989 m)
Obiect 5: Extindere retea canalizare ? retea gravitationala ? 7.030 m si conducta de refulare ? 1.531 m
Obiect 6: Statie de pompare ape uzate noua - Q = 21, 0 l/s (constructii suprastructura, instalatii electrice si de automatizare, statie de pompare sistem monobloc de separare a solidelor cu 2 pompe complet echipata, camin gratar, retele exterioare, amenajari exterioare).Lot 3: Extindere si reabilitare aduc?iune, extindere aduc?iune, extindere retea canalizare si 3 statii de pompare noi ape uzate - localitatea Harsova.
Obiect 1: Sursa de apa subterana ? PUT 11: pompe submersibile: Q = 9 l/s, H = 100mCA, P = 22 kW
Obiect 2: Sursa de apa subterana ? PUT 12: pompe submersibile: Q = 9 l/s, H = 100mCA, P = 22 kW
Obiect 3: Sursa de apa subterana ? PUT 13: pompe submersibile: Q = 9 l/s, H = 100mCA, P = 22 kW
Obiect 4: Sursa de apa subterana ? PUT 14: pompe submersibile: Q = 9 l/s, H = 100mCA, P = 22 kW
Obiect 5: Sursa de apa subterana ? PUT 15: pompe submersibile: Q = 9 l/s, H = 100mCA, P = 22 kW
Obiect 6: Sursa de apa subterana ? PUT 16: pompe submersibile: Q = 9 l/s, H = 100mCA, P = 22 kW
Obiect 7: Reabilitare aductiune apa ? 1.625, 60 m
Obiect 8: Extindere aductiune apa ? 1.324, 30 m
Obiect 9: Extindere conducte refulare canalizare - 2189, 90 m
Obiect 10: Statia de pompare ape uzate SP1: statie de pompare tip monobloc cu separare de solide: Q = 26, 0 l/s, H = 39, 30m, Pabs= 20, 5kW
Obiect 11: Statia de pompare ape uzate SP2: statie de pompare tip monobloc cu separare de solide: Q = 18, 0 l/s, H = 35, 7 m, Pabs = 17, 2kW.
Obiect 12: Statia de pompare ape uzate SP3: statie de pompare tip monobloc cu separare de solide: SP3 ? Q = 60, 0 l/s, H = 8, 00m, Pabs = 8, 4kW
Obiect 13: Extindere retea canalizare gravitationala ? 791, 70 mLot 4: Extindere si reabilitare retea apa, rezervor nou, extindere retea canalizare si statie de pompare noua ape uzate ? localitatea Mihail Kogalniceanu.
Obiect 1: Gospodaria de apa: 1 rezervor nou de 2000mc, cu doua unitati de 1000 mc supraterane (2x1000); reabilitare statie de pompare apa potabila ? echipare cu o pompa centrifugala orizontala Qp= 201, 0 mc/h; Hp= 50, 2 mH2O, P= 55 kW;pavilion de exploatare, statie de dezinfectare si grup sanitar; retele in incinta gospodariei de apa; amenajari incinta, drumuri de acces, imprejmuiri.
Obiect 2: Reabilitare conducta de aductiune ? 14.350 m
Obiect 3: Reabilitare retea apa? lungime retea 8.213 m.
Obiect 4: Reabilitare bransamente apa ? 168 buc.
Obiect 5: Extindere retea apa ?lungime retea 7.150 m.
Obiect 6: Extindere retea canalizare menajera ? lungime retea 14.173 m;
Obiect 7: Statie de pompare noua ape uzate (constructii suprastructura, instalatii electrice si de automatizare, statie de pompare sistem monobloc de separare a solidelor cu 2 pompe complet echipata, camin gratar, retele exterioare, amenajari exterioare)si conducta de refulare cu lungimea de 1.400 m.
Valoarea estimata fara TVA: 55, 410, 774.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: Lot 1 = 200.000 leiLot 2 = 220.000 leiLot 3 = 150.000 leiLot 4 = 460.000 leiValabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor Art. 86 alin 1)din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireUn model de Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuie a contractului de achizitie publica este prezentat in Formularul 1.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anume de zile. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/14.07.2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Garantie de participare la licitatie va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor Art. 90 alin 1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Un model de Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie este prezentat inFormularul 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene =75, 20 %-Co-finantare nationala =24, 80 %,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4: Informatii generale despre ofertantFormular 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formular 6: Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
Formular 7: Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei, daca este cazul
Formularul 8: Date despre societatea mixta/consortiu
Formularul 9: Acordul de asociere se va prezenta numai de liderul de asociere.
Acest Acord de asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului cu Autoritatea contractanta
Formularul 10: Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
Formularul 12: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Se va atasa:
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea cerintei va conduce automat la excluderea operatorului economic.
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea cerintei va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota:
1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Felix STROE- Director General
- Aurel PRESURA- Director General Adj.- Tereza BARANESCU- Director Economic
- Elena SFRIFA- Director Juridic
- Niculae MUSAT- Director R.U.A.I.
- Ion PREDA- DirectorD.F.E.
- Stelian BUDES- Sef UIPD
2. In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea, , conform cu originalul"
3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul". Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
Pentru persoane juridice/fizice romane- cerinta obligatorie: Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc., eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor.
Acesta trebuie sa dovedeasca ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.
Certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul".
In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta o copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original /copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.
Pentru persoane juridice /fizice straine- cerinta obligatorie:
Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc.Acesta trebuie sa dovedeasca ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.
Forma de prezentare: document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentele echivalente cu cele solicitate emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, vor fi prezentate in copii traduse. Operatorul economic va face dovada traducerii legalizate a documentelor oricand acest lucru este solicitat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Cerinte valabile pentru sustinator.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fiindeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/
candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contract prin implica sa direct
Persoana care asigura sustinerea financiaranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 ? va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind eligibilitatea.
Persoana care asigura sustinerea financiarava prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare pentru care acorda sustinerea.
Angajamentul trebuie sa precizeze concret pentru ce se acorda sustinerea ofertantului.
Cifra medie anuala, globala, de afaceri realizata pe ultimii 3 anisa fie mai mare decat: Lotul 1= 20.000.000 lei; Lotul 2= 22.000.000 lei; Lotul 3= 15.000.000 lei; Lotul 4= 46.000.000 lei
Lichiditatea generala in ultimul an financiar sa fie de cel putin 100%.
Se vor prezenta urmatoarele documente:
-Formular 13- Declaratie financiara recapitulativa.Situatiile financiare din ultimii 3 ani incheiati, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului. Se vor prezenta Bilanturile contabile /extrase de bilant (in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) /Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati /Rapoartele cenzorilor, incheiate in ultimii 3 ani .Documentelor solicitate se vor prezenta in copii.
Documentele originale emise in alta limba decat limba romana vor fi traduse si legalizate.Operatorii economici romani vor face dovada existenteidocumentelor originale oricand acest lucru este solicitat.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv:
ANULCURS EURO
2008 3, 6826
2009 4, 2399
2010 4, 2122
2011 4, 2391
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara.
Din Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani prezentata, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii, cel putin a unui contract de executie lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractelor, cu o valoarea lucrarilor similare executate de ofertant din cadrul contractului, de minimLotul 1=9.000.000 lei* ( fara TVA)
Lotul 2= 10.000.000 lei*( fara TVA)
Lotul 3=6.700.000 lei*( fara TVA)
Lotul 4= 21.000.000 lei*( fara TVA)
Pentru contractul invocat in sustinerea experientei similare se va completa Formular14.1 ? Fise experienta similara, la care se vor anexa urmatoarele documente:
- copie dupa partile din Contractul invocat, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului.
- Certificatul de buna executie/ PV receptie la terminare lucrari, sau document echivalent.
- Recomandare de la Beneficiarul investitiei, care sa contina datele de identificare a contractului declarat, datele de incepere si de finalizare a contractului, valoarea initiala a contractului, valoarea finala a contractului (valoarea platilor).
* Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.
Experientasimilarase dovedeste cu contracte incheiate si finalizate. Nu vor fi asimilate contractelor Note de comanda/Comenzi, iar in cazul Acordurilor cadru vor fi luate in considerare numai acordurile cadru finalizate.
Dotarea cu personal.
Personalul cheie angajat in contract trebuie sa dovedeasca indeplinirea urmatoarelor cerinte si experienta adecvata functiei pentru perioada solicitata.- Manager de Proiect5ani-Responsabil tehnic cu executia lucrari hidrotehnice/edilitare-
- Inginer electrice3 ani
- Manager de Santier3 ani- Manager pentru asigurarea calitatii (AQ)-
Pentru pozitiile solicitate se vor prezenta CV-uri. Operatorii economici pot prezenta , pe langa contracte de colaborare cu pers. de specialitate care nu suntangajati permanenti ai ofertantului, si angajamente.
In cazul prezentarii unui angajament, doar daca este declarat castigator, operatorul economic va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/ expertii propusi.
Se vor prezenta urmatoarele documente:
- Formular 15: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Formular 16: Personalul cheie angajat in contract
- Formular 17: Experienta profesionala a personalului cheie, pentru fiecare persoana declarata in Formularul 15, la care se vor anexa, in copie, documentele doveditoare privindstudiile si calificarile solicitate (documente studii, atestate, autorizari, etc)
Forma de prezentare: documente originale/copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In situatia in care un ofertant este clasat pe primul loc pentru doua sau mai multe loturi, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, i se va solicita sa faca dovada ca dispune de resursele umane necesare indeplinirii contractelor aferente loturilor pentru care este potential castigator, prin prezentarea unui grafic din care sa reiasa alocarea resurselor in vederea indeplinirii simultane si in conditiile ofertate a tuturor contractelor respective.
Dotarea tehnica
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la minim echipamentele si utilajele de mai jos:
- Macarale ? 1 buc;
- Excavatoare ? 1 buc.;
- Miniexcavatoare (sapatoare) ? 1 buc.;
- Camioane . 20 t ? 1 buc.;
- Camioane ? 5-20 t ? 1 buc.;
- Echipament de pozare a conductelor ?1 buc;
- Mini-excavator pentru spatii inguste ?1 buc;
- Pompe de turnare beton montate pe sasiu-1buc;
- Incarcator frontal ? 1 buc;
- Autobasculanta 16 tone ? 1 buc;
- Compactor vibrator ? 10 tone ? 1 buc;
- Foreza pentru foraj orizontal conducte-1buc
Se va prezenta Formular 18: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Forma de prezentare: document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/ echipament etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se poate prezenta un angajament.
In situatia in care un ofertant este clasat pe primul loc pentru doua sau mai multe loturi, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, i se va solicita sa faca dovada ca dispune de resursele tehnice necesare indeplinirii contractelor aferente loturilor pentru care este potential castigator, prin prezentarea unui grafic din care sa reiasa alocarea resurselor in vederea indeplinirii simultane si in conditiile ofertate a tuturor contractelor respective.
Informatii privind subcontractantii
Ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi; Se va prezenta Formularul 19: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Forma de prezentare: document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinte valabile pentru sustinator In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse / servicii/ lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada anterioara , angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Persoana care asigura sustinerea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 ? va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind eligibilitatea.
Persoana care asigura sustinerea tehnico-profesionala va prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare pentru care acordasustinerea.
Angajamentul trebuie sa precizeze concret pentru ce se acorda sustinerea ofertantului.
Standarde de asigurarea calitatii
Se vor prezenta certificate emise de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru pentru domeniul lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul prezentului contract -Certificat ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente acceptate, pentru domeniul contractului
Standarde privind sistemele de management de mediu
Se vor prezenta certificate emise de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu pentru domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract -Certificat ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente acceptate, pentru domeniul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 13:00
Locul: Casa de Cultura a Sindicatelor, Sala Mica, B-dul A. Lapusneanu nr. 1, Constanta, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, presa, invitati ai Autoritatii Contractante, observatori U.C.V.A.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorialde Mediu, Axa prioritara 1-Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc avand preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2. Functie de calitatea de participant la procedura ( in nume propriu, , asociati, subcontractanti, sustinatori) documentele solicitate la cap III.2 Conditii de participare, vor fi completate de participanti, conform Ordin ANRMAP 509/2011- Anexa 2.3. Cand ofertantii se prevaleaza deart. 11 alin 4 din HG 925/2006-vor prezenta, in mod obligatoriu, Formularele 4, 5 si 6.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor Art. 256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi, nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241664046, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): http: //www.rajac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 08:18