Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SI REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA ILEANA, SATE: ARTARI, VLAICULESTI, STEFANESTI SI SATU NOU, JUDETUL CALARASI


Anunt de participare numarul 27224/09.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ILEANA
Adresa postala: Comuna Ileana, Judetul Calarasi, Localitatea: Ileana, Cod postal: 917130, Romania, Punct(e) de contact: Ion Stan, Tel.0242646045, Email: [email protected], Fax: 0242646048
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE SI REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA ILEANA, SATE: ARTARI, VLAICULESTI, STEFANESTI SI SATU NOU, JUDETUL CALARASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA ILEANA , JUD CALARASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
UN PUT FORAT LA O ADANCIME DE 225 m; UN REZERVOR DE STOCARE CU O CAPACITATE DE 100 mc + STATIE DE POMPARE; STATIE DE CLORINARE( UNA BUCATA); INSTALATIE ELECTRICA-RACORDARE; RETEA DE DISTRIBUTIE 22 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI RETEA ALIMENTARE CU APA
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 34830 RON; GARANTIA DE EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA, CERTIFICATE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE SI A IMPOZITELOR CATRE BUGETUL DE STAT
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI, DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE SAU ATESTARE DIN PUNT DE VEDERE PROFESIONAL; INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI, BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2006 VIZAT SI INREGISTRAT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI 5224560 RON PE ULTIMII TREI ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII TREI ANI, LUCRARI SIMILARE, LISTA CU PERSONALUL CALIFICAT SI LISTA DOTARILOR TEHNICE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LISTA PRINCIPALELOR PRESTATII IN ULTIMII TREI ANI INSOTITA DE CERTIFICAT DE BUNA EXECUTIE/PROCES VERBAL DE RECEPTIE FINALA; CV-URILE PERSONALULUI RESPONSABIL CU INDEPLINIREA CONTRACTULUI, INFORMATII REFERITOARE LA PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE, A PERSONALULUI TEHNIC DE SPECIALITATE, LUCRARI SIMILARE CU PRAG MINIM PENTRU LUCRARI DE 870760 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
NIVEL+CAPACITATE TEHNICA
10%
Descriere:
3.
CAPACITATE FINANCIARA
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 220 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI ILEANA, JUDETUL CALARASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 10:30
Locul: PRIMARIA COMUNEI ILEANA, JUDETUL CALARASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA IMPUTERNICIRII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECT. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Tel.021310641, Email: [email protected], Fax: 02131004642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE CONF. DISP. ART. 20, ALIN.5 DIN OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI ILEANA
Adresa postala: COMUNA ILEANA, JUDETUL CALARASI., Localitatea: ILEANA, Cod postal: 917130, Tel.0242/646045, Email: [email protected], Fax: 0242/646048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer