Licitatie Publica - Extindere si reabilitare sistem de canalizare menajera si pluviala in cartierele Bora si Slobozia Noua.
Anunt de participare numarul 44143/21.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Hamza, Tel.0243231401, Email: [email protected], Fax: 0243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere si reabilitare sistem de canalizare menajera si pluviala in cartierele Bora si Slobozia Noua.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Slobozia in cartierele Bora si Slobozia Noua
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere si reabilitare sistem de canalizare menajera si pluviala in cartierele Bora si Slobozia Noua.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere si reabilitare sistem de canalizare menajera si pluviala in cartierele Bora si Slobozia Noua si se pot achizitiona lucrari suplimentare, dupa caz.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 317, 111.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
120000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si credit bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la zi, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte specificul activitatii supuse licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani vizat de D.G.F.P, bilant la 30.06.2007 vizat D.G.F.P si scrisoare bancara de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, realizarea a cel putin unei lucrari similare(retele de canalizare menajera si pluviala, statii de pompare), sustinuta de un contract cu valoare egala sau mai mare de 6600000 euro, executata si receptionata in ultimii 5 ani, se va anexa contractul si procesul verbal de receptie finala a lucrarii, recomandare de la Inspectia in Constructii, atestarea managementului calitatii conform ISO, declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii-sa detina 80% din utilaje de constructii necesare executiei din dotare proprie, dotare cu personal-inginer specialitate instalatii cu o vechime de minim 10 ani-4 persoane, inginer specialitatea constructii civile si industriale cu o vechime de minim 5 ani-3 persoane, responsabil tehnic cu executia in domeniile: instalatii, constructii-RTE, responsabil tehnic de calitate -CQ, tehnician topometrist-minim 2 persoane, tehnician instalatii-minim 10 persoane, tehnician constructii-minim 10 persoane-se va atasa contract de munca, atestarea profesionala, inclusiv CV, se solicita completare formular cu subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz, asociatii vor depune toate documentele de calificare, propunere tehnica, propunere financiara in forma solicitata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
programul calitatii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7242/19.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Slobozia, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr.107-111, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3321060, Fax: 021/3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Primaria Slobozia
Adresa postala: str.Episcopiei, nr.1., Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel.0243/231401, Email: [email protected], Fax: 0243/212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 12:22