Licitatie Publica - Extindere si reabilitare statie de tratare apa in Alexandria , parte din proiectul major " Extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud. Teleorman "
Anunt de participare (utilitati) numarul 95963/17.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Punct(e) de contact: FLORICICA CHIVU, Tel.02447311272 ; 0247310442, Email: [email protected], Fax: 0247313218
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extindere si reabilitare statie de tratare apa in Alexandria, parte din proiectul major " Extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud. Teleorman "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Alexandria
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de productie si tratare a apei potabile incluzand reabilitare si extindere fronturi de captare prin forarea de noi puturi si livrare si instalare de pompe submersibile noi performante, reabilitare statii de clorinare, reabilitare si extindere statii de pompare apa potabila prin livrare si instalare pompe performante de apa potabila precum si conductele tehnologice aferente si sistem SCADA aferent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statie de tratare apa din aglomerarea Alexandria cu o capacitate medie de 8.100 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii noi si reabilitare constructii existente, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Valoarea estimata fara TVA: 38, 320, 438RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare este de 760.000 lei , cerinte minime din Formularul 3Garantie de buna executie - 10 % din valoarea contractului, fara TVA, cerinte minime din Formularul 5
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene81%- Co-finantare nationala19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii despre ofertant - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Informatii generale ofertant; Date despre societatea mixta/consortiu; Imputernicirea notariala
privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului; Trecutul Litigios; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completat conform prevederilor art. 181 lit. c1; Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului; Certificatul de atestare fiscala; Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat la data de 31.03.2010.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data de 31.03.2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara, Rapoartele auditorilor financiari si /sau expertilor contabili autorizatisau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea, Formular 22, Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 5.800.000 Lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
Se va prezenta:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalentevalabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor;
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 18.000.000 Euro, Formular 13 , bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 18 Personalul cheie angajat in contract
Formular 19 Experienta profesionala a personalului cheie
Nivel specific minim necesar:
Manager de Proiect 15 ani experienta in domeniu
Coordonator proiectare-constructie 10 ani experienta in domeniu
Inginer de proces 10 ani experienta in domeniu
Inginer lucrari civile 15 ani experienta in domeniu
Inginer de structuri 15 ani experienta in domeniu
Inginer mecanic 10 ani experienta in domeniu
Inginer electric 10 ani experienta in domeniu
Inginer automatizare SCADA 5 ani experienta in domeniu
Manager pentru asigurarea calitatii 5 ani experienta in domeniu
Manager de santier 10 ani experienta in domeniu
ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos:
Macarale 2 buc
Excavatoare 2 buc
5 tone < camioane < 20 tone -2 buc
Camioane < 5 tone -2 buc
Echipament de pozare a conductelor -1 buc
Mini-excavator pentru spatii inguste- 1 buc
Pompe de turnare beton montate pe sasiu -1 buc
Camioane de transport pentru beton-1 buc
Se va completa Formular 21 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se solicita informatii privind subcontractantii conform prevederilor art. 45 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ai ale art. 11, alin 7 din HG 952/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa:
Formular 20: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, fara a se completa rubrica cu procentul subcontractat.
Certificatul OHSAS 18001 (echivalent) sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, Certificatul ISO 9001 (echivalent) sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului , Certificatul ISO 14001 (echivalent) sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului;
valabile la data depunerii ofertei; se vor atasa in copie.
Formular 14 - Sistemul de Asigurare a Calitatii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TR - CL2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2010 12:00
Locul: sediul SC APA SERV SA , Alexandria , str. Vedea nr. 31 jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de licitatie , reprezentantul UCVAP , reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata
VI.3) Alte informatii
Intrucat din punct de vedere tehnic nu se poate posta documentatia de atribuirepe SEAP (are un volum de cca 800 MB si este formata din fisiere de dimensiuni cuprinse intre 50 si 200MB) aceasta se poate obtine fara plata, de la sediul SC APA SERV SA, pe un DVD, in urma unei solicitari scrise, prin imputernicit, sau prin curier rapid.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Vedea nr. 31 , ,Localitatea: Alerxandria, Cod postal: 140052, Romania, Tel.+40 0247311272, Email: [email protected], Fax: +40 0247313218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2010 13:24