Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere si reabilitare statie tratare apa de suprafata in Tulcea


Anunt de participare (utilitati) numarul 76907/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ION BISERICA, Tel.0240524310, Email: [email protected], Fax: 0240524310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extindere si reabilitare statie tratare apa de suprafata in Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locul principal de executare: Municipiul Tulcea-jud.Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de productie din surse de suprafata, tratare a apei potabile pentru aglomerarea Tulcea, cu o capacitate de 20.000 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, perioda de notificare a defectelor.Descriere succinta: Aglomerarea TulceaSistem de productie din surse de suprafata si tratare a apei potabile incluzand reabilitare si extindere tratare apa de Dunare, reabilitare statii de clorinare, reabilitare si extindere statii de pompare apa potabila precum si conductele tehnologice aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC poate opta pt achiz ulter sim/adit de la op ec cu oferta castig cf. art.252, lit.K - OG 34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare 810.000 lei; - Scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 80, 2% Co-finantare nationala aproximativ 19, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Informatii generale despre ofertant- Date despre societatea mixta/consortiu- Imputernicirea notariala - Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului- Trecutul Litigios (cazierul judiciar)- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent.- Certificatul de atestare fiscala- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat la data de 30.12.2008- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data de 30.12.2008.Pentru: a) Persoane juridice romane: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului /autorizatie de functionare /altele echivalente valabile le data deschiderii ofertelor- Certificat de inregistrareb) Persoane juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare , peste 2.000.000 Euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 13.000.000 Euro;
-Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul disponibilitate / acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului).-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008.-Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara: Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat construirea unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minimum de 20.000 m3/zi pentru fiecare contract;
- Experienta similara: Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minimum de 20.000 m3/zi, pentru fiecare contract;
- Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si experienta in contracte similare;
- Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei;
- Declaratie privind personalul cheie angajat in contract, CV, atestate tehnico-profesionale, autorizatii, valabile la data depunerii ofertei;
- Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului;
- Declaratie privitoare la subcontractanti;
- Declaratie privind principalii furnizori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S32-047312din17.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Tulcea, str. Pacii Nr.20, sala I 7 Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Tulcea"
VI.3) Alte informatii
1.Pretul Contractului nu include Diverse si neprevazute 2. Intrucat documentatia de atribuire depaseste volumul alocat de 5 MB, aceasta nu se poate fi atasata prezentului anunt de participare. Autoritatea contractanta va pune la dispozitie documentatia de atribuire pe suport magnetic (CD), conform Art.II, alin. 5, lit.2 din OUG nr.19/7 martie 2009.Vizitarea santierului va fi pe data de 01.06.2009 si 15.06.2009 ora 10:00 la sediul Autoritatii Contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUASERV S.A. Tulcea
Adresa postala: Str. Rezervorului, Nr. 2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Tel.+40 240 524 310, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 240 524 310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer