Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BREBU JUDET PRAHOVA


Anunt de participare numarul 45638/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BREBU (PRIMARIA BREBU)
Adresa postala: BREBU, SAT MANASTIREI, NR. 802, Localitatea: Brebu, Cod postal: 107100, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Laurentiu Bogdan, Tel.0244357521, Email: [email protected], Fax: 0244358041, Adresa internet (URL): COMUNA BREBU, JUDET PRAHOVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE SISTEMDE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BREBU JUDET PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BREBU JUDET PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE SISTEMDE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BREBU JUDET PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232410-9 - Lucrari de asanare (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE SISTEM CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BREBU JUDET PRAHOVA
Valoarea estimata fara TVA: 7, 113, 565.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 85000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATE
-DECLARATII PRIVIND NEINCADRAREA LA ART.181 DIN OG NR.34/2006
-CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR DE STAT INCLUSIV CELE LOCALE
-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC
-ALTE DOCUMENTE PREVAZUTE IN FISA DE DATEACHIZITII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANT CONTABIL INTOCMIT PENTRU EXERCITIUL FINANCIAR 2004-2005-2006, VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
- INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI PENTRU ULTIMII 3 ANI :2004-2005-2006
- ALTE CERINTE PREVAZUTE IN FISA DE DATE ACHIZITII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- SE VOR PREZENTA INFORMATII SOLICITATE CU PRIVIRE LA OBLIGATIILE CONTRACTUALE FATA DE BENEFICIAR PRIN COMPLETAREA FORMULARULUI B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI- IN CAZUL LUCRARILOR SE VA COMPLETA FORMULARUL 12F DIN SECTIUNEA 3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- EXPERIENTA SIMILARA PE LUCRARI DE PODURI SI LUCRARI DE APARARI DE MALURI.RECOMADARE PENTRU FIECARE LUCRARE SIMILARA- ALTE CERINTE PREVAZUTE IN FISA DE DATE ACHIZITII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: DIRECT LA CASIERIA PRIMARIEI BREBU ( CONTRAVALOARE DOCUMENTATIE LICITATIE)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI BREBU JUDET PRAHOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE LICITATIE SI OFERTANTII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
COMISIA NATIONALA DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnct.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
COMISIA NATIONALA DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnct.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria brebu, judet prahova- OFICIUL JURIDIC PRIN BOGDAN LUCIAN LAURENTIU
Adresa postala: SAT MANASTIREI NR.802, Localitatea: BREBU, Cod postal: 107100, Romania, Tel.0244357521, Fax: 0244358041
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer