Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere sistem de alimentare cu apa satele Parau si Grid, jud.Brasov


Anunt de participare numarul 20640/26.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PARAU - Consiliul Local al Comunei Parau
Adresa postala: LOC. PARAU NR.214, JUD.BRASOV, Localitatea: Parau, Cod postal: 507155, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI LIVIU POPENECIU, Tel.0268/287112, Email: [email protected], Fax: 0268/287178
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Alimentare cu apa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere sistem de alimentare cu apa satele Parau si Grid, jud.Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Parau si Gridjud. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere sistem de alimentare cu apa satele Parau si Grid, jud.Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire sistem de alimentare cu apa satele Parau si Grid, jud.Brasov , cu organizare de santier, fara diverse si neprevazute si fara actualizare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 514, 694RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2007 pana la 16.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 49000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare din partea Comunitatii Europene prin program SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant unic/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa detina certificatul constatator emis de ORC, autorizatia de functionare, statutul, act constitutiv, sa prezinte documente edificatoare din care sa rezulte ca nu este in stare de faliment ori lichidare, afacerile nu ii sunt administratede un administrator financiar; si-a indeplinit obligatia de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat; nu a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 3 ori valoarea supusa licitatiei ;ofertantul , trebuie sa aiba acces la credite pe durata executarii contractului.credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei, in RON;
Profitului net conform ultimului bilant contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani din care cel putin una sa fie de aceiasi complexitate si valoare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.121570800081
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la sediul Consiliului Local Parau, str.Principala, nr.214
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2007 10:00
Locul: sediul CL Parau str.Principala nr.214
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti reprezentanti legali sau imputerniciti, observatori cu copie dupa BI sau CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): programul SAPARD
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta pentru toti ofertantii, pe data de 11.07.2007, orele 10 Locatia: CL Parau, judetul Brasov
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL DE PE LANGA TRIBUNALUL BRASOVsectia contencios administrativ si fiscal,
Adresa postala: B-DUL EROILOR NR. 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500091, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268475147
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Calea de atac impotriva deciziei Consiliului este recursul
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Parau
Adresa postala: str. Principala, nr.214, ,Localitatea: Parau, Cod postal: 2264, Romania, Tel.0268287112, Fax: 0268287155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer