Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere sistem de avertizare - alarmare aferent SH Curtea de Arges si analiza compatibilitatii cu sistemul existent


Anunt de participare (utilitati) numarul 60154/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, B-dul Basarabilor, nr.82, Judetul Arges, Localitatea: CURTEA DE ARGES, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae TURCU, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae TURCU, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae TURCU, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae TURCU, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extindere sistem de avertizare - alarmare aferent SH Curtea de Arges si analiza compatibilitatii cu sistemul existent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrale hidroelectrice si localitati depeRaul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Extinderea sistem de avertizare-alarmare existent laSH Curtea de Arges cu inca 4 sirene , si- analiza compatibilitatii cu sistemul existent format din 11 sirene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33220000-8 - Echipament pentru comanda de la distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea sistemului de alarmare avertizare telecontorizare, solicitata prin Caietul de sarcini, Aplicatia software va permite extinderea (schimbarea, adaugarea sau stergerea de simboluri din sistem, marirea bazei de date, etc.) in baza unei licente de dezvoltare. Pentru a garanta functionalitatea intregului sistem(11 sirene montate in etapa I + 4 sirene care se vor monta in etapa II-a), Upgradare centrala de comanda MCE light
Valoarea estimata fara TVA: 1, 550, 151RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20000 lei( prin SGB sau OP), Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ;Surse proprii ale SC Hidroelectrica SA. Plata conform Graficului de plati, prin OP, in 30 zile de la acceptarea facturilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006, - Documente privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat consolidat , Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Copie aBilantuluicontabil pe ultimul an, vizat de organele competente, -Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 2.000.000 lei , fara TVA.- Solvabilitate patrimoniala pe ultimul an: (Capital propriu/total pasiv x 100) > 30%;
- Lichiditate generala pe ultimul an: (Active circulante/datorii curente x 100) >100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului , Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Ofertantul va nominaliza cel putin o persoanacare sa fie Responsabil tehnic cu executia, autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare , montaj si PIF
15%
Descriere:
3.
Timp de interventie si eliminare defect
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata cu numerar la casieria sucursalei sau prin OP in contul RO 78RNCB0024010067260001, BCR Curtea de Arges
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 11:30
Locul: Sediul SH Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr.82, Judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (imputernicire si act identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare Contestatii
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Strada Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 11017, Romania, Tel.0248624494, Email: [email protected], Fax: 0248624494
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in totae fazele procedurii de atribuire, la CNSC, in termen de maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante care considera ca trebuie contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC din SH Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer