Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere sistem informatic


Anunt de participare numarul 93098/14.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere sistem informatic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria municipiului Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Crearea unei infrastructuri de baza pentru virtualizarea serverelor si statiilor de lucru;Implementarea virtualizarii pentru un numar initial de servere si statii de lucru;Implementarea procedurilor de recuperare a datelor in caz de dezastru in cadrul institutiei;Extinderea si reinnoirea infrastructurii hardware prin inlocuirea unor servere invechite moral
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40.740 leiGarantia de buna executie: 5%din valaorea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea notariala a ascocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraprezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata.
3. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata.
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 10 zile fata de data deschiderii ofertelor.
In cazul unei asocieri, aceasta cerinta este obligatorie si pentru asociat.
Persoane juridice / fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de minim 4.200.000 lei;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte datele financiare din ultimii trei ani, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
- Se solicita prezentarea bilantului contabil pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea conform cu originalul) si / sau dupa caz, rapoarte anuale, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-princip livrari de produse din ultimii 3 ani
-incheierea integrala in ultimii 3 ani a minim 3 ctr.care au continut produse identice sau sim cu cele ofertate in cadrul proceduri.
- cel putin 3 recom.din partea unor clienti existenti pt solutii implementate care sa contina servere, echip de stocare si serv de instalare si config
Managerul de Proiect IT (reprezentant furnizor in cadrul proiectului, membru in echipa de conducere a proiectului): certificari in P.M (certificat profesional pt ocupatia de PM cf COR 241919 si certif internationala cu specificarea metod de management de proiect utilizate);Exp.profesionala in domeniul IT&C: min.10 aniexp.prof in domeniul IT&C; minimum 5 ani exp in managementul de proiect; exp in coordonarea si supervizarea tuturor aspectelor tehnice ale unor proiecte sim (scrisori de recom nominala din partea a cel putin 3 benef, pt proiecte de integrare hardware-software cu buget de minim 450.000 Euro, in care a detinut functia de MP).-cel putin 3 rec.nominale din partea unor Clienti pentru care a prestat servicii de project management pt definirea sau pt implem unor sisteme inf. (buget de cel putin 450.000 Euro), integrarea unor solutii software si hardware.
Ptfiecare pers propusa se vor prezenta certif. profes. ale acesteia.
Pers.tehnic implicat in furnizarea serv de instalare si config pt toate componentele ofertate sa fie angajat cu Carte de Munca al Ofertantului. CV pt.fiecare participant la proiect;
Lista cuprinzand subcontractantii
Declaratie priv. calitatea de participant la procedura
Fisa de inf.generale
Prezentare Acord de asociere(original sau copie legalizata
-nominalizarea liderului asociatiei;ISO 9001-2000 sau echiv.ISO 14001 sau echiv.Autorizare pt comercializarea produselor emisa de producator, adresata Autorit contractante, nu mai veche de 30 de zile fata de data deschiderii ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criterii tehnice
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2010 11:00
Locul: Sediul autoirtatii contractante, cam.203-sala de presa, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269.217.724, Email: [email protected], Fax: 0269.217.702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str.Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/208899, Email: [email protected], Fax: 0269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2010 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer