Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere solutie de telefonie IP la sediul central TRANSGAZ ? etapa2 : Upgrade call manager, migrare licente, extindere si integrare


Anunt de participare (utilitati) numarul 143994/30.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tatomir, Tel. +40 269803215, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extindere solutie de telefonie IP la sediul central TRANSGAZ ? etapa2 : Upgrade call manager, migrare licente, extindere si integrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere solutie de telefonie IP la sediul central TRANSGAZ ? etapa2 : Upgrade call manager, migrare licente, extindere si integrare (furnizare, instalare, configurare, migrare (licente) si integrare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32540000-0 - Centrale telefonice interne (Rev.2)
32541000-7-Echipament pentru centrale telefonice interne (Rev.2)
48218000-9-Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
51340000-7-Servicii de instalare de echipament de telefonie prin fir (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CS
Valoarea estimata fara TVA: 1, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantum: 24.000, 00 lei - Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor; -Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, pentru referinta cursul comunicat de BNR.In situatia prevazuta de art.278A1 din OUG 34/2006, modificata, se va retine suma de 5029, 999lei - Cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Nu se acorda avans. Plata se face in lei, conform celor stabilite prin modelul de contract.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate (Formularul 12A din Sectiunea Formulare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare ?- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare -- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata
(declaratie pe proprie raspundere, Formular 12ERUSU IOAN Director General
MARES GABRIELA ELENA Sef Serviciu
LATA ILIE Director General Adj.
STEFANESCU IOAN Director Departament
TATARU ION Director Departament
FLOREA VASILE VLADIMIR Director Departament
IDU OLGA Director Directie
BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie
COMSA ADRIAN Director Directie
PINZAR ADELA CRISTINA Sef Serviciu
FILIPAS LAURA Sef Birou
TATOMIR MIHAELA ANDREEA Inginer
SIMESCU VIORICA Tehnician
PETRARIU IOAN Sef Serviciu
BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic
GOAGE MIHAI Consilier Juridic
SERGIU LASCU Director Directie
SERGIU COZUC Sef Serviciu
HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ULTIMUL bilant contabil vizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011, daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei; - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 2.500.000 lei; - Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
- ULTIMUL bilant contabil vizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011, daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei; - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 2.500.000 lei; - Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.
Pentru personalul implicat in indeplinirea contractului se va prezenta copie dupacontract de munca permanent /colaborare, etc. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 1 lit b. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180si 181 lit a c^1 si d.
Luand in considerare faptul ca prezenta achizitie vizeaza atat furnizarea de produse cat si instalarea, configurarea, migrarea (licente) si integrarea acestora in cadrul unui sistem informatic existent, se impune atestarea unui nivel de competenta profesionala. Aceste competente profesionale trebuie sa ateste ca ofertantul are capacitatea, experienta de a instala, configura, migra, extinde (upgrade) siintegra in cadrul unui sistem informaticexistent noile functionalitati. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal calificat prin prezentarea unui CV care sa contina in copie orice documente (atestate /certificate /diplome) prin care se poate face dovada ca personalul de specialitate propus, in special pentru asigurarea calitatii, a urmat/absolvit cursuri necesare pentru furnizarea/punerea in functiune/instalarea/configurarea produselor care fac obiectul contractului de furnizare. Se vor prezenta CV-urile tuturor persoanelor implicate in derularea contractului. Avand in vedere specificul achizitiei consideram ca este absolut necesar ca operatorii economici sa detina personal calificat .
Modalitatea de indeplinire
Pentru personalul implicat in indeplinirea contractului se va prezenta copie dupacontract de munca permanent /colaborare, etc. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 1 lit b. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180si 181 lit a c^1 si d.
Luand in considerare faptul ca prezenta achizitie vizeaza atat furnizarea de produse cat si instalarea, configurarea, migrarea (licente) si integrarea acestora in cadrul unui sistem informatic existent, se impune atestarea unui nivel de competenta profesionala. Aceste competente profesionale trebuie sa ateste ca ofertantul are capacitatea, experienta de a instala, configura, migra, extinde (upgrade) siintegra in cadrul unui sistem informaticexistent noile functionalitati. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal calificat prin prezentarea unui CV care sa contina in copie orice documente (atestate /certificate /diplome) prin care se poate face dovada ca personalul de specialitate propus, in special pentru asigurarea calitatii, a urmat/absolvit cursuri necesare pentru furnizarea/punerea in functiune/instalarea/configurarea produselor care fac obiectul contractului de furnizare. Se vor prezenta CV-urile tuturor persoanelor implicate in derularea contractului. Avand in vedere specificul achizitiei consideram ca este absolut necesar ca operatorii economici sa detina personal calificat .
- O lista a furnizarilor produse similare in ultimii 3 aniExperienta similara minima impusa (unul sau mai multe contracte dintre care cel putin un proiect de Call Manager cu peste 500 abonati si locatii distribuite)
Modalitatea de indeplinire
- O lista a furnizarilor produse similare in ultimii 3 aniExperienta similara minima impusa (unul sau mai multe contracte dintre care cel putin un proiect de Call Manager cu peste 500 abonati si locatii distribuite)
Se solicita prezentarea certificatelor indomeniul de activitate similar cu obiectul achizitiei:
- Certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent;
- Certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent.-Prezentarea unui certificat privind indeplinirea standardului de securitate informatica (ISO27001, NIST, COBiT sau alt echivalent), care poate garanta securitatea informatiei la care va avea acces
Modalitatea de indeplinire
Se solicita prezentarea certificatelor indomeniul de activitate similar cu obiectul achizitiei:
- Certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent;
- Certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent.-Prezentarea unui certificat privind indeplinirea standardului de securitate informatica (ISO27001, NIST, COBiT sau alt echivalent), care poate garanta securitatea informatiei la care va avea acces
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica; Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ? Pretul. Se va indica nr. de ofertanti si valoarea ofertelor.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact; Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2013 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.09.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2013 10:00
Locul: Piata CI Motas, nr 1, Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia depunerii a doua mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut- dupa licitatia electronica), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006, modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: P-TA C.I. MOTA?, NR. 1, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 0269803333, Email: [email protected], Fax: +40 0269839029, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer