Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan din Resita


Anunt de participare numarul 111413/19.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala:  P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN BEG, Tel. 0255255000, 0255216627, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0255255000, 0255216627, Adresa internet (URL):  www.primariaresita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan din Resita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Caras Severin, Municipiul Resita, Al. Dacia nr. 1
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, amenajarea terenului, asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, constructii si instalatii, organizare de santier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare estimata a contractului de achizitie publica pentru executia lucrarilor de constructii in conformitate cu proiectul tehnic aprobat este 7.253.172, 90 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 253, 172.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 2% din valoarea contractului adica - 145063 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat prin P.O.R. 2007-2013, Axa prioritara 3 Domeniul Major de interventie 3.4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere se va legaliza inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat constatator (copie legalizata) emis de Oficiul Registrul Comertului;
- Certificat de inmatrriculare (copie legalizata) emis de Oficiul Registrul Comertului;
- pt. persoanele juridice straine: copii legalizate si traducere certificata dupa documente ce dovedesc o forma de inregistrare in tara respectiva;
- Declaratie privind calitatea de participant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil pentru ani 2007, 2008, 2009;
- Cifra medie de afaceri pentru ani 2007, 2008, 2009;
- Informatii privind situatia financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri minim - 7.000.000, 00 lei;
- Lichiditatea generala anuala pentru 2007, 2008, 2009 sa fie supraunitara;
- Resurse financiare disponibile in valoare de minim 900.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similarain ultimii 5 ani;
- Recomandari din partea beneficiarilor contractelor;
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii;
- Informatii privind personalul calificat de specialitate;
- Standarde de asigurarea calitatii;
- Standarde privind protectia mediului;
- Standarde privind protectia muncii;
- Standarde privind responsabilitatile sociale;
- Informatii privind subcontractantii;
- Informatii privind asocierea (daca e cazul);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Maxim 3 contracte in ultimii 5 ani in valoare minima de 7.000.000, 00 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Organizarea executiei lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Termen de remediere a problemelor in perioada de garantie
15%
Descriere:
4.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 11:00
Locul: La sediul autoritati contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doi reprezentanti ai ofertantului pe baza de imputernicire insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin : Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul de interventie 3.4. ?Reabilitarea, modrnizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Tipul Asistentei Financiare Nerambursabile ? FEDR
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  P-?a Tepes Voda nr. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256.498.054, Fax:  0256.498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei din domeniul achizitiilor publice disponibile la adresa: http: //www.anrmap.ro/indexro.php?page=legislatie_nationala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic, Aplicarea Legilor Proprietatii si Contenciosi Administrativ
Adresa postala:  p-ta 1 Decembrie 1918 nr. 1A, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Jamaica, Tel. 0255211692, Email:  [email protected], Fax:  0255255000, Adresa internet (URL):  www.primariaresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer