Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE TRIBUNE - ETAPA A II-A - PROIECTARE SI EXECUTIE


Anunt de participare numarul 39576/20.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE TRIBUNE - ETAPA A II-A - PROIECTARE SI EXECUTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Stadionul Municipal Piatra Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie structura metalica cu fundatii izolate din beton armat(tribune)si a instalatiei nocturne in vederea suplimentarii capacitatii actuale cu aproximativ 3500 de locuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie tribune in vederea suplimentarii capacitatii actuale a stadionuluicu aproximativ 3500 de locuri
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi de 40.000 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-declaratie pe propria raspundere, Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat., inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ( formulare- tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii), certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 2 ani (2005, 2006), cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Profitul anual al ofertantului (individual sau asociere) pentru fiecare din ultimii 2 ani (2005, 2006) trebuie sa fie pozitiv2.Cifra deafaceri anuala a ofertantului (individual) SAU cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (in cazul asocierilor) pentru fiecare din ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006)trebuie sa fie minim 12.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Minim 2 experiente similare si 2 recomandari
-Declaratie privind dotarea tehnica si cu personal, autorizari specifice domeniului de activitate
- Standarde de asigurare a calitatii, protectiei mediului si sistemul de management al sanatatii si securitatii organizatiei
- Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se solicita minim 2 experiente similare de executie structuri metalice , fiecarein valoare de minim 1.200.000 lei, insotite de recomandarile aferente, vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii aminate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.2. Ofertantul va trebui sa faca dovada dotarii tehnice si a personalului specializat (cu autorizarile aferente) care sa asigure executia lucrarii in termenul stabilitSe solicita autorizatii pentru personalul responsabil (RTS, RTE si CQ) si autorizarile ISCIR si in constructii metalice pentru personalul calificat (sudori). Se vor prezenta informatii cu privire la studii, pregatirea profesionala si califiarea personalului de conducere , ale persoanelor responsabile pt executia lucrarilor si CV-urile aferente;Declaratie care cuprinde nr mediu de personal angajat si cadrele de conducere pe ultimii 3 ani.- Se solicita atestat ANRE pentru categoria de lucrari de tip C2A pentru executie- Se vor prezenta certificatele din care sa rezulte implementarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001, asigurarea sistemului de management al mediului , conform ISO 14001, si certificare sau in curs de certificare a sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale a organizatiei, conform ISO 18001.- Se va prezenta o declaratie din care sa rezulte ca ofertantul a tinut cont in elaborarea ofertei de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret proiectare
20%
Descriere:
2.
Pret executie lucrari
50%
Descriere:
3.
Durata de proiectare
5%
Descriere:
4.
Durata de executie a lucrarii
10%
Descriere:
5.
Garantia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria Primariei Piatra Neamt. Contravaloarea documentatiei este de 100 lei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2007 10:00
Locul: Primaria mun. Piatra Neamt - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600234, Romania, Tel.0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr.8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel.0233218991, Email: [email protected], Fax: 0233215374;0233211981, Adresa internet (URL): www.primariapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer